خبرهای داغ:
سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

شهرداری قزوین از ایده‌های خلاقانه در حوزه امور قرآنی استقبال می‌کند

سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین از ایده‌های خلاقانه در حوزه امور قرآنی استقبال می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۸۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ محمد درافشانی در دهمين مرحله تجليل از حافظان قرآن که با حضور حجت الاسلام و والمسلمین عابديني نماينده ولي فقيه در استان قزوين، صفري سرپرست شهرداری قزوین، حبیبی معاون استاندار قزوين، اعضاي شوراي شهر و جمعي از حافظان قرآن در شبستان اميرالمومنين مسجدالنبي قزوين برگزار شد،افزود: در سایه همدلی و همکاری تمامی دستگاه های متولی امور فرهنگی و فعالان قرآنی می توان گام های موثری را در جهت ترویج فرهنگ و آموزه های قرآنی در شهر قزوین برداشت.
وی اظهار کرد: برنامه تجليل از حافظان قرآن در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم برای زمینه سازی تدبر در قرآن با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی و تشویق حافظان قرآن از حدود 4 سال پیش در برنامه کاری سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفته است.
درافشانی خاطرنشان کرد: در دهمين مرحله تجليل از حافظان قرآن از 485 نفر از حافظان قرآن کريم تجلیل به عمل می آید که امیدوارم با اجرای چنین برنامه هایی شاهد ترویج بیش از پیش مکارم اخلاقی و ارزش‌های اسلامی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهر قزوین باشیم.
گفتنی است؛ در پایان مراسم از سه نفر از پیشکسوتان فعال در عرصه قرآنی و حافظان قرآن برگزیده تجلیل شد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها