خبرهای داغ:
مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز قزوین:

کمک کنیم ذهن دانشجو از درگیری های روزمره بگذرد

مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز قزوین اذعان کرد: اساتید و مدیران دانشگاهی نیز در این مسیر می‌بایست برنامه‌ها و نقطه‌نظراتی ارائه دهند که دانشجویان را به‌گونه‌ای کاملا انقلابی و پرانرژی برای دستیابی به اهداف عالی انقلاب هدایت نمایند.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۳۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

تقی نبئی مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون 16 آذر و روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید آرمان‌گرایی درستی در پیش گرفته و در این مسیر سایر جنبه‌های این مسئله را نیز در نظر داشته باشند.
وی در ادامه تبیین کرد: اساتید و مدیران دانشگاهی نیز در این مسیر می‌بایست برنامه‌ها و نقطه‌نظراتی ارائه دهند که دانشجویان را به‌گونه‌ای کاملا انقلابی و پرانرژی برای دستیابی به اهداف عالی انقلاب هدایت نمایند.
این مسئول با اشاره به وظایف مدیران دانشگاهی مطرح کرد: نقش مدیران دانشگاهی را نیز در این حوزه نمی‌توان فراموش کرد که بی‌شک از مهم‌ترین وظایف آن‌ها ایجاد فضاهایی مناسب با سمت‌وسوی آرمان‌گرایی‌های انقلابی دانشجویان خواهدبود.
نبئی همچنین تصریح کرد: متاسفانه برنامه‌های تدارک ‌دیده‌شده درخصوص مسئله آرمان‌گرایی جوانان در اولویت قرار نگرفته ‌است و دغدغه‌های اصلی دانشجویان، اساتید و مدیران بیشتر در موضوعات علمی و عملی، اشتغال و شهریه‌های دانشگاهی است و به مغوله آرمان‌گرایی کمتر پرداخته می‌شود.
وی افزود: البته به‌صورت استثنا برنامه‌هایی با این محوریت صورت گرفته‌است که با موفقیت همراه بوده‌ اما در مجموع کار موثر به معنای واقعی صورت نگرفته‌است.
مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز قزوین اضافه کرد: هم اکنون برای اجرای برنامه‌های آرمان‌گرایانه سردرگمی‌هایی وجود دارد که یکی از این معضلات تحصیل قریب به 80 درصد دانشجویان در دانشگاه‌های غیر مادر از قبیل پیام‌نور، غیرانتفاعی و آزاد می‌باشد.
نبئی با اشاره به مراسم تدارک دیده‌شده به مناسبت روز دانشجو خاطرنشان کرد: هسته مرکزی این برنامه‌ها بسیج دانشجویی، نهاد فرهنگی، نهاد رهبری و انجمن‌های علمی هستند که با سخنرانی در حوزه‌های مختلف و قسمت‌های دیگر که برای این روز در نظر گرفته‌شده است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها