خبرهای داغ:
برگزار شد:

اولین جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج در استان قزوین

جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج استان قزوین با حضور نخبگان بسیج استان قزوین در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۴۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: الگوسازی برای جوانان و مراقبت از نفوذ دشمن و توسعه مردم سالاری دینی در همه عرصه ها از وظایف بسیج است که یکی از انتظارات هم نظامی و امنیتی است با هدف عمق بخشی که همان امنیت مردم پایه می باشد که با تشکیل هیئت های اندیشه ورزی در این مسیر بدرستی می توان گام برداشت و از انحرافات و لغزش ها دوری کرد.
شاهرخی عنوان داشت: کمک به دستگاهها در جهن دهی ،اثربخشی و مقابله با تهدید نرم و نفوذ اقتصادی و سیاسی و عمق بخشی فرهنگی ،اعتقادی و عمق بخشی به کار آمدی اسلامی انقلابی نظام مدس جمهوری اسلامی از ماموریت های بسیج و هیئت اندیشه ورز بسیج است که باید با بکار گیری نخبگان بتوان این اهداف را عملیاتی نمود.
وی تاکید داشت: هیئت اندیشه ورز باید در تحقق نقش های بسیج در همه امورات با بهره گیری از علوم و فنون نخبگان بسیج موثر عمل نماید و از آسیب ها و فرصت ها باید شناخت دقیقی پیدا نماید و با انگیزه و جدیت باید اهداف انقلاب اسلامی و بسیج پیگیری شود.
در این جلسه با برگزاری رای گیری برای کاندید ریاست هیئت اندیشه ورز بسیج استان قزوین طیب ملکی از قشر بسیج فرهنگیان بعنوان رییس هیئت اندیشه ورز بسیج انتخاب شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها