خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند عنوان کرد

پیروزی مقاومت اولین ثمره و نتیجه شجره طیبه بسیج در عرصه جهانی

امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: امروز بعد از این همه دشمنی ها، جنگ تحمیلی، منافقین، گروهک ها، اولین ثمره و نتیجه شجره طیبه بسیج را در عرصه جهانی پیروزی مقاومت می‌بینیم.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۱۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

پیروزی مقاومت اولین ثمره و نتیجه شجره طیبه بسیج در عرصه جهانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در جمع مسئولین و نخبگان بسیجی شهرستان نهاوند اظهار داشت: اولین نتیجه و ثمره شجره طیبه بسیج مردمی در داخل ایران در سال 1357 بود که مردم بسیج شدند و این انقلاب را با این عظمت شکل دادند.

وی با بیان اینکه امروز بعد از این همه دشمنی ها، جنگ تحمیلی، منافقین، گروهک ها، اولین ثمره و نتیجه این شجره طیبه را در عرصه جهانی پیروزی مقاومت می‌بینیم، گفت: کسی فکرش را نمی کرد امروز بسیج مستضعفین در عرصه جهانی شکل بگیرد که این چیزی است که انشاءالله نتیجه آن به ظهور امام زمان(عج) و حاکمیت جهانی اسلام برسد.

امام جمعه شهرستان نهاوند در ادامه در خصوص زلزله اخیر استان کرمانشاه بیان داشت: با توجه به موضوع زلزله ای که به عنوان دغدغۀ بسیج مطرح شد از دو جهت باید مدنظر مسئولین قرار بگیرد اول اینکه فرماندار به طور جدی در ستاد بحران اقدامات پیشگیرانه را برنامه ریزی کند و دیگر کار فرهنگی صورت پذیرد که در جامعه گناه کم شود تا در این زمینه خداوند متعال مددرسان باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات