خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند مطرح کرد

عدم ساماندهی دستفروشان و پزشک متخصص از معضلات نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ساماندهی نشدن دستفروشان و نبود پزشک متخصص از دیگر معضلات این شهرستان است که پیگیر این موضوعات هستیم.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۲۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

عدم ساماندهی دستفروشان و پزشک متخصص از معضلات نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در جمع مسئولین و نخبگان بسیجی شهرستان نهاوند اظهار داشت: متاسفانه در شهرستان نهاوند مردم با مشکلات و معضلات بسیاری دسته و پنجه نرم می کنند که سرپنجه اصلی این مشکلات و معضلات بیماری و اعتیاد است .
وی گفت: ساماندهی نشدن دستفروشان و نبود پزشک متخصص از دیگر معضلات این شهرستان است که پیگیر این موضوعات هستیم .

فرماندار نهاوند ابراز داشت: در حال حاضر فرصت های بسیار خوبی در استان و شهرستان فراهم شده است و حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان در استان سرمایه شناور وجود دارد و از دستگاه های اجرایی شهرستان می خواهم که این سرمایه شناور را برای شهرستان نهاوند جذب کنند تا مشکلات این شهرستان کمی برطرف شود.

وی اظهار داشت : با توجه به اینکه در شهرستان نهاوند 270 هزار تن چغندر تولید می شود و چغندر شهرستان‌های اسد آباد و تویسرکان نیز هست و نیاز ضروری شهرستان کارخانه چغندر است بنابراین با پیگیری های دکتر بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مجوز احداث کارخانه چغندر را در شهرستان نهاوند گرفتیم و قرار است این کارخانه در بخش خزل شهرستان نهاوند احداث شود .
وی در خصوص زلزله در استان غربی کشور گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند شهرستان زلزله خیزی است که روی گسل قرار دارد بنابراین تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان را موظف کردیم که ساختمان اداری خود را از نظر ضد زلزله بودن شناسایی و اگر مشکل دارد سریعا اقدام کند و برآن هستیم که اگر بحران زلزله در نهاوند رخ داد این دستگاه ها سالم بمانند تا مدیریت بحران را خود ما برعهده بگیریم و تنها از کمک شهرستان‌ها استفاده کنیم .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار