خبرهای داغ:
سردار آبنوش مطرح کرد

بسیج بزرگ‌ترین پدیده و دستاورد انقلاب/ عده‌ای بی‌بصیرت سرداران ما را جنگ طلب می‌خوانند

معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه عده‌ای بی‌بصیرت سرداران ما را جنگ طلب می‌خوانند، گفت: بسیج بزرگ‌ترین پدیده و دستاورد انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۷۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

بسیج بزرگ‌ترین پدیده و دستاورد انقلاب/ عده‌ای بی‌بصیرت سرداران ما را جنگ طلب می‌خوانندبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سردار آبنوش در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و جشن پیروزی مقاومت که در نیروگاه شهید مفتح کبودراهنگ برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و همچنین پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تکفیری تروریستی داعش گفت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده بی‌نظیر است.

معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: انقلاب اسلامی همان اسلام است که در انقلاب ما تبلور یافته است.

وی با اشاره به رسالت جهانی سپاه و بسیج در معرفی اسلام ناب و ذکر خاطره ای از حاج سید احمد آقای خمینی گفت: وقتی اساسنامه سپاه خدمت حضرت امام(ره) برده شد، امام وقتی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را دیدند، نام ایران را از این اسم حذف کردند.

سردار آبنوش با اشاره به ثمر رسیدن جهادها و تلاش‌ها در معرفی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در اربعین امسال از ۱۱۰ کشور با پیشانی بند فدایی رهبر حضور داشتند.

وی با تاکید بر تلاش تمام عیار دشمنان برای فلج کردن انقلاب اسلامی گفت: در سال های اخیر دشمن برای اجرای تحریم های فلج کننده برنامه ریزی های متعدد انجام داده بود و برای تحقق این هدفشان هرکاری بلد بودند، کردند اما با حضور به موقع جوانان بسیجی و جهادشان در عرصه علمی و فنی کشور این نقشه ها نقش بر آب شد.

معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ضمن انتقاد شدید از برخی که تهمت جنگ طلبی را به سپاه و بسیج می‌زنند، گفت: انسانی صلح طلب‌تر از قاسم سلیمانی در کره خاکی وجود ندارد و ایشان حتی حاضر نیست یک تیر در منطقه شلیک شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای بی‌بصیرت سرداران ما را جنگ طلب می‌خوانند، عنوان کرد: بسیج بزرگ‌ترین پدیده و دستاورد انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات