فرمانده سپاه دیر:

گشت های محله محور در دیر آغاز شد

فرمانده ناحیه سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: نیروهای بسیجی با برقراری گشت شبانه در این شهرستان در راستای تامین امنیت در کنار نیروهای انتظامی وارد عمل شده اند.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۰۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار میرزا احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  یکی از مسوولیت های نیروی مقاومت بسیج را تامین امنیت شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: همکاری با دستگاه های امنیتی شهرستان برای تامین امنیت و هم افزایی در این حوزه توسط بسیج و سپاه انجام شده است.

وی گفت: طرح گشت های محله محور شهرستان دیر با هدف ارتقای آرامش در بین اهالی محلات شهرستان با همکاری پایگاه های مقاومت محلات اجرا شده است.

احمدی  افزود: نیروهای بسیجی ۵ حوزه مقاومت بسیج در شهرستان دیر با برقراری گشت شبانه در کنار نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت برخورد می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر تصریح کرد: برقراری گشت شبانه نیروهای بسیجی با کسب مجوز از فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان دیر و هماهنگی لازم با مراجع ذیربط صورت گرفته است.
وی با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان دیر گفت: مشارکت نیروهای بسیجی در برقراری نظم و امنیت با هدف تامین امنیت پایدار به عنوان یک مطالبه جدی شهروندان انجام شده است.
سرهنگ احمدی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی با حضور هوشمندانه در صحنه همواره آماده خدمت به نظام اسلامی و مردم بوده و در این راستا با عوامل ناامنی با قاطعیت برخورد می کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات