خبرهای داغ:
برگزار شد:

یادواره شهدای چوبیندر

یادواره شهدای چوبیندر با حضور مهمانان کشوری و استانی و مردم شهیدپرور این بخش برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۶۲۰۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای چوبیندر با حضور سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، داود محمدی نماینده مردم شهر قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و مردم در مسجد جامع این محل برگزار شد.
سردار عروج با اشاره به وقایع اخیر در منطقه اظهار داشت: دشمن به طریق جنگ می خواهد دین و مذهب خود را نشان دهد، اخباری که سریع در جهان گسترش می یابد اخبار جنگ است که متجاوزین رسانه ها را هم به دنبال خود می کشاند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن با راه انداختن گروهک تروریستی داعش سعی در تخریب دین اسلام را داشت که تمام اقدامات وحشیانه خود را رسانه ای می کردند و ایجاد رعب و وحشت می کردند.
عروج یادآور شد: اگر امروز کسی با مصالح انقلاب یعنی جنس انقلاب زندگی کند قطعا پیروز خواهد بود؛ دشمنان به دلیل اینکه به مصالح انقلاب ما معرفت ندارند هر وقت بیایند شکست می خورند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان از این زیر بنا می ترسند و به خاطر آن سالیان دراز است که موفق نمی شودند. این ها دانش آموز کم سن و سال ها را دیدند که پا به میدان جنگ گذاشتند و از جان خود گذشته که این ها هم به خاطر مصالح و جنس انقلاب است.
وی عنوان کرد: اگر در مسیر انقلاب قرار بگیریم این انقلاب به جهانیان هم صادر می شود اگر توانستیم این زیر بنای انقلاب را تقویت کنیم دشمن هیچ وقت نمی تواند ما را شکست دهد.
عروج اظهار داشت: اگر رزمندگان ما در سراسر عالم با این سر چشمه اصلی(جنس انقلاب) گره بخوردند یک امت واحدند و خون آنها یکی است در واقع می شود ثار الله که خون خداست، که در کنار امام حسین (ع) شهید کربلا قرار می گیرد و با آنها محشور خواهد شد.
شهرک چوبیندر ۳۱ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است و یک شهید مدافع حرم نیز بنام روح الله رحیمی ازتیپ فاطمیون تقدیم کرده اند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها