مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

امنیت بی بدیل و ثبات کنونی کشور مرهون مجاهدت بسیجیان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در دیدار با نویسنده بسیجی، امنیت بی بدیل و ثبات و آرامش کنونی کشور را مرهون مجاهدت و جان فشانی‌های بسیجیان دانست که با لبیک به فرامین رهبری، به وظیفه ی دینی و شرعی خود عمل کردند.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۴۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور اظهار داشت: نویسندگانی که با بهره ‌گیری از ذوق و استعداد خود، راوی حماسه‌های دفاع مقدس بوده‌اند در واقع ادامه دهنده راه شهدای گلگون کفن و پاسدار خون آن ها هستند.

وی افزود:‌ بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید، راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه دارند.

محمدپور بیان کرد:‌ بسیجی دارای توانمندی هایی است که در دنیا زبانزد است. فاکتور های متعددی در وجود بسیجی نهفته است که او را در رسیدن به اهداف، بیش از پیش موفق می دارد و تخصص، در کنار تعهد یک نویسنده بسیجی، روح ایثارگری را در آثار وی جاری و ساری می‌سازد.

 رضا قلیزاده علیار، متولد ١٣٤٦ بازنشسته و پیشکسوت سپاه عاشورا و نویسنده چندین اثر درباره دفاع مقدس است و کتاب‌های «با تو می‌مانم»، «چشمان عاشورایی» و  «فشنگ‌های مشقی»  از آثار این نویسنده تبریزی می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار