خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان قزوین:

دشمن به دنبال شناخت نقاط ضعف ما است

به مناسبت هفته بسیج دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان قزوین در اجتماع بسیجیان صداوسیمای مرکز قزوین حضور یافت وگوشه هایی از اقدامات نظام سلطه علیه انقلاب را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۹۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج درر قزوین، عباس کاظمی در این اجتماع به فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری در شرایط فعلی اشاره و تصریح کرد: اقتضائات و شرایط امروز موجب شده تا این فرمان از سوی فرمانده کل قوا صادر شود که مخاطبانش انقلابیون و دوستداران انقلاب اسلامی هستند؛ تا در مواقع لزوم با درک تحولات محیطی و شرایط پیرامونی برای دفاع از آرمان های انقلاب اقدام نمایند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان قزوین در ادامه به برنامه های نظام سلطه و کشورهای استکباری برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی های پیچیده و دقیق و با طرق مختلف بدنبال شناسایی نقاط ضعف ما و ظرفیت های خود است تا بتواند به ما ضربه بزند.
وی همچنین با تبریک پیروزی محور مقاومت بر عناصر تکفیری داعش در منطقه به بسترهای پیدایش این جریان در منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: این جریان بدنبال بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شکل گرفت که با هدف انحراف حرکت های ضد استکباری مردم منطقه و منحرف کردن مسیر بیداری اسلامی و درگیر ساختن دنیای اسلام با خودش شکل گرفت که در ابتدا بسیاری از حاکمان کشورهای منطقه از ماهیت آن بی اطلاع وغافل بودند.
کاظمی همچنین دستاوردهای پیروزی جبهه مقاومت بر نظام سلطه و کشورهای استکباری را نتیجه عنایت الهی و پایمردی رزمندگان و مجاهدان محور مقاومت دانست و گفت: مهمترین دستاورد این پیروزی شکست و خواری بی سابقه ی آمریکا از جنگ جهانی دوم به بعد تا کنون، شکل گیری جبهه منسجم محور مقاومت در برابر استکبار و برتری گفتمان مقاومت و برگفتمان سازش است که در سایه ی رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان این پیروزی ها حاصل شد.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان قزوین همچنین از مدیرکل و کارکنان صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر پوشش رسانه ای پیاده روی اربعین و بکارگیری خلاقیت و مدیریت هوشمند در فعالیت ها و خدمات ارائه شده دراین حوزه تشکر و قدردانی کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها