خبرهای داغ:
مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج گفت:

تلاش برای کشف و پرورش استعداد جوان

مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج اذعان کرد: مرکز رشد و خلاقیت بسیج در سطح کشور قریب به 37 شعبه در شهرها و استان‌های مختلف دارد که استان قزوین از نظر طرح‌های اجرایی و امکانات در دسترس جز 5 استان برتر در کشور به حساب می‌آید.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین محسن بلوکی مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج در نشست خبری ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج که در سالن جلسات شهید آوینی قزوین برگزار شده بود اظهار کرد: مرکز رشد و خلاقیت بسیج در واقع نقش بازوی عملیاتی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری را ایفا می‌کند.
وی در ادامه افزود: این مرکز در سطح کشور قریب به 37 شعبه در شهرها و استان‌های مختلف دارد که استان قزوین از نظر طرح‌های اجرایی و امکانات در دسترس جز 5 استان برتر در کشور به حساب می‌آید.
بلوکی تصریح کرد: از اهداف اصلی این مرکز می‌توان به کشف و پرورش استعدادهای جوان اشاره نمود که مرکز رشد و خلاقیت نیز امکاناتی نظیر استفاده رایگان از کارگاه‌ها و همچنین اتصال نخبگان به مراکز تخصصی و مورد نیاز می‌باشد.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تولیدبازی برای کودکان، دستگاه‌های ورزشی و کودهای کشاورزی گوشه‌ای از عملکردهای این مرکز بوده است.
1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها