خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

جوانان حزب الله درپی احقاق حق مظلومانند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: مردم مسلمان همیشه بیدارند و رزمندگان ما با همکاری بسیج کشورهای عراق و سوریه نقشه های آن ها را خنثی کردند و شکست بسیار سنگینی بر آنها وارد کردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۹۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر اقبالیه با تبریک هفته بسیج و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در برابر داعش اظهار کرد: امروز برای ملت ایران و برای تمام جهان اسلام روز بزرگی است، استکبار جهانی به ویژه امریکا و اسرائیل با تشکیل گروهک تروریستی داعش، سعی در تخریب چهره دین اسلام داشتند.
وی خاطر نشان کرد: مردم مسلمان همیشه بیدارند و رزمندگان ما با همکاری بسیج کشورهای عراق و سوریه نقشه های آن ها را خنثی کردند و شکست بسیار سنگینی بر آنها وارد کردند.
عدالتی شربیانی افزود: امروز اگر حقی ضایع شود و بر مظلومی ظلم شود جوانان حزب الهی در صحنه حاضر می شوند و با آن مبارزه می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به پیشروی و جنایات داعش در این کشورها بیان کرد: برنامه ریزی این گروهک تروریستی دقیق بود و قصد داشتند بعد از فتح سوریه و عراق به سمت تهران و سایر شهر های ما بیایند که اگر نبودند رزمندگان مدافع حرم به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی و هوشیاری و شجاعت رهبر عزیزمان، الان این گروهک تروریستی داعش در کشور و حتی در اقبالیه حضور داشتند.
وی تصریح کرد: باید قدردان این عزیزان باشیم و اگر امروز داعش نیست به برکت خون شهدای مدافع حرم می باشد، شهید مدافع حرم ذکریا شیری هم در این راه شهید شد که نمونه یک بسیجی مخلص می باشد که باید از این شهید عزیز الگو گرفت.
عدالتی شربیانی در ادامه گفت: نهاد مقدس بسیج را مي توان يكي از نهادهاي حافظ منافع و هويت ملي و ديني و ارزش‌هاي انقلاب دانست كه داراي كاركرد بازدارندگي نسبت به تهديداتي است كه فرا روي اهداف نظام اسلامي وجود دارد به خاطر همين توانمندي هاي ارزشمند بسيج است.
وی خاطر نشان کرد: در ابعاد گوناگون بسيج و تفكر بسيجي مثل خورشيد مي درخشد و عملكرد آن روح طراوت و سرزنده و اميد را در جامعه اسلامي خودمان بوجود مي آورد.
این مسئول به ویژگی ها و شرایط بسیجیان اشاره کرد و اذعان داشت: تقوای الهی و خودسازی، شناخت معارف دینی و بصیرت و آگاهی از جمله شرایطی است که یک بسیجی باید داشته باشد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها