خبرهای داغ:
سردار آبنوش:

بسیج آمادگی ورودبه کارهای بزرگ کشوری در تمامی زمینه‌ها را دارد

سردار آبنوش گفت: بسیج مختص یک مکان و زمان نیست بلکه بسیج یک تفکر است که به زودی دست به کارهای بزرگتری خواهد یافت، چنانکه تا کنون به این موضوع دست یافته است.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۸۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور سردار آبنوش فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، دهیار شینقر و دیگر مسئولین در مسجد محمدیه شینقر برگزار شد.
سردار سالار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس و در عملیات فاو حافظ اسد رئیس جمهور وقت سوریه به کشور ما کمک میکرد یا به نوعی بیطرف و علیه ما نمی نجنگید.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ژنرال های سوریه در زمان دفاع مقدس می گفت شما یک نعمتی دارید که به واسطه ی آن در این جنگ هشت ساله پیروز شدید و آن کسی نیست جز سید روح الله خمینی(ره) که این نعمت را هر کشوری داشته باشد خیلی کارها می تواند انجام دهد.
آبنوش یادآور شد: در آن زمان شخصیت ها و نخبگان متفاوتی در جهان وجود داشت و می گفتند در عجب این دو سه کاری که امام خمینی کرده است مانده اند که هیچ کس تا حالا نکرده است و به فکر هیچ نخبه ای نیامده بود و آن تشکیل کمیته امداد بود که بدون در نظر گرفتن دین افراد، کسی در ایران گرسنه نمی ماند که این یک عزت بزرگی برای این کشور است که به فکر کسی در آن زمان نیوفتاده بود.
فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به دومین کار مهم امام خمینی عنوان کرد: بسیج دومین کار مهم امام راحل بود که به واسطه آن تمامی قله ها را فتح خواهد کرد، بسیج یعنی مردمی کردن همه امکانات موجود در کشور جهت پیشرفت و آبادانی کشور و صرفا یک نیروی نظامی نیست و با این بسیج قله های رفیع فتح خواهد شد.
این مسئول ابراز کرد: بسیج مختص یک مکان و زمان نیست بلکه بسیج یک تفکر است که به زودی دست به کارهای بزرگتری خواهد یافت، چنانکه تا کنون به این موضوع دست یافته است.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: در درون بسیج ملیت و ملی گرایی را می بینیم، قومیت و قومیگرایی دیده می شود، بسیج در غالب روشنگری و درونگرایی اقدامات زیادی انجام داده است، بسیج به صورت جامع و کامل حضور منطقی در تمامی عرصه ها پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه بسیج واقعا شجره طیبه است، گفت: این شجره طیبه حقیقتا یک واژه با معناست که آرام آرام رشد می کند و چون بسیج بزرگ و وسیع است امکان وجود برخی افراد نادرست هم وجود دارد که به آرامی دست آنها را از این سازمان کوتاه خواهد کرد.
آبنوش تأکید کرد: امروز باید همه بسیجی باشیم که رهبری در این زمینه فرمودند کسانی که در جامعه به فکر پیشرفت و آبادانی هستند، بسیجی هستند و هر کس بر خلاف آرمان های انقلاب و پیشرفت کشور فعالیت کنند در نظر ما خائن محسوب می شوند و جواب دندان شکنی خواهند خورد.
فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به وضعیت کنونی منطقه خاورمیانه اظهار کرد: امروز یک منطقه امن از یمن تا ترکیه برای کشور عزیزمان بوجود آمده که برکت وجود تفکر بسیج است، در حال حاضر این موفقیت های اخیر کشورهای مسلمان منطقه بدلیل وجود بسیج مردمی این کشورها بوده است.
آبنوش در خاتمه یاد آور شد: امروز باید همه با هوشیاری کامل و بصیرت و تبعیت از مقام معظم رهبری در صحنه ها حضور داشته باشیم و در مقابل فتنه ها بایستیم و در برابر مشکلات کنونی پیروز شویم.
در پایان مراسم از بسیجیان نمونه اقبالی شرقی تجلیل به عمل آمد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها