خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه سازندگی همدان در منطقه زلزله‌زده ازگله خبر داد

آواربرداری 10 باب منزل در ازگله توسط سپاه همدان

دبیر قرارگاه سازندگی همدان در منطقه زلزله زده ازگله از ارائه خدمات سپاه انصارالحسین(ع) همدان به زلزله زدگان ازگله خبر داد و گفت: تاکنون 10 باب منزل به طور کامل آواربرداری شده و امید است با تسریع در کار، این میزان در روزهای آتی افزایش یابد.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۲۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

آواربرداری 10 باب منزل در ازگله توسط سپاه همدانشهرام صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: جلسه ای با ماموستا براتی امام جمعه شهر ازگله داشتیم که ایشان در این جلسه از اقدامات سپاه انصارالحسین(ع) همدان قدردانی کردند و گفتند که سپاه همدان از روز اول به داد ما رسید و تلاش های زیادی کرد و ما ممنون سپاه و فرماندهان و رده های سپاه همدان هستیم.

وی با اشاره به حضور در جلسه‌ای با بخشدار و مدیران بنیاد مسکن مستقر در منطقه برای هماهنگی بیشتر در ازگله بیان داشت: یک گروه از طرف قرارگاه استان به روستاهای محل ماموریت اعزام شدند تا ضمن ارزیابی روستاها کمک‌های لازم را نیز به این روستاها ارسال کنند.

دبیر قرارگاه سازندگی همدان در ادامه افزود: دو روستا که در مناطق صعب العبور قرار داشتند و ما به سختی از آنجا عبور کرده و به روستا رسیدیم خوشبختانه آسیب جدی ندیده بودند.

وی گفت: همچنین یک گروه به روستاهای در حال فعالیت عملیات عمرانی اعزام شدند تا ضمن بررسی مجدد این روستاها از روند عملیات آواربرداری از نزدیک نظارت کرده و اقلام مورد نیاز این روستاها رو نیز بین حادثه دیدگان توزیع کردند.

صادقی خاطرنشان کرد: امروز 12 عدد چادر، 24 تخته پتو، 6 عدد وسیله گرمازا، 12 طاقه نایلون 6 متری بین روستاهای هدف توزیع شد.

وی ابراز داشت:  تاکنون 10 باب منزل به طور کامل آواربرداری شده و امید است با تسریع در کار، میزان آواربرداری در روزهای آتی افزایش یابد.

دبیر قرارگاه سازندگی همدان در ازگله گفت: حضور دو تیم پزشکی در منطقه و ارائه خدمات عمومی و تخصصی از دیگر اقداماتی بوده است که امروز توسط قرارگاه سازندگی استان در ازگله ارائه شده است.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: مواد غذایی، پلاستیک، خدمات درمانی، وسایل گرمازا، کانکس سرویس بهداشتی و حمام و ... در حال حاضر مهمترین نیازمندی های این منطقه هستند و صعب العبور بودن اکثر روستاها مشکل بزرگ تیم‌های خدمات‌رسان است که این نگرانی را به دنبال داشته است که در صورت بارش برف، خدمات رسانی را چگونه ادامه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات