خبرهای داغ:

سرکشی مسئولین نهاوند از دو روستای ده حیدر و گل حیدر

فرماندار نهاوند به همراه تعدادی از مسئولین با حضور در دو روستای ده حیدر و گل حیدر از نزدیک با مردم این روستاها دیدار کردند‌ و به بررسی و رفع مشکلات این دو روستا پرداختند.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۷۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

سرکشی مسئولین نهاوند از دو روستای ده حیدر و گل حیدربه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، فرماندار نهاوند به همراه تعدادی از مسئولین با حضور در دو روستای ده حیدر و گل حیدر از نزدیک با مردم این روستاها دیدار کردند‌ و به بررسی و رفع مشکلات این دو روستا پرداختند.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند در این دیدار اظهار داشت: دیواره سازی و بهسازی مسیل عبوری از محدوده مسکونی روستا به میزان ۴۵۰ متر طول، اجرای حفاظ فلزی روی دیواره به میزان ۳۳۰ متر طول، احداث دو دهانه پل اصلی روی این مسیل، اجرای آسفالت مسی ورودی روستا به میزان ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع و لایروبی مسیل که در دو مرحله انجام گرفته با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است.

علیرضا نثاری با اشاره به بهسازی روستا نیز افزود: مقرر شد پس از انجام تعریض‌ها پیگیری لازم در خصوص تخصیص اعتبار بهسازی صورت بگیرد و به مرحله اجرا درآید.

وی با بیان اینکه این روستا جزو روستاهای هدف گردشگری توسط بنیاد مسکن معرفی شده است، گفت: با توجه به تعداد خانوار۲۵۰ و نوسازی مسکن روستایی به تعداد۱۲۰ واحد درصد؛ نوسازی ۴۷ بوده که نیاز به استقبال اهالی از تسهیلات نوسازی مسکن است.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند در ادامه در خصوص عملیات بهسازی انجام گرفته در روستای گل حیدر گفت: دیواره حائل به طول۷۰ متر، اجرای دیواره سنگی مسیل عبوری به طوی ۳۷۰ متر، اجرای دو دهانه پل عرضی روی مسیل یاد شده، اجرای جدول گذاری به میزان ۲۰۰ متر طول، اجرای زیرسازی به میزان۲ هزار و۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی افزود: پس از انجام تعریض واحدهای موجود در مسیر اصلی و پیگیری جذب اعتبار، موضوع زیرسازی و آسفالت این مسیر با مشارکت شورا و دهیار روستا به انجام می‌رسد.

نثاری بیان داشت: همچنین بنیاد مسکن در سال جاری پیگیر جذب اعتبار به منظور تکمیل دیواره‌سازی مسیل بوده که پس از ابلاغ و مساعد شدن شرایط جوی پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: در صورت عدم تخصیص اعتبار این بنیاد زیرسازی مسیر اصلی روستا را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات