خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

پیش‌بینی اعزام 15 گروه جهادی از همدان برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود 15 گروه جهادی برای بازسازی و ساخت مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه در پی زلزله هفته گذشته اعزام شوند.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۷۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

پیش‌بینی اعزام 15 گروه جهادی از همدان برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده کرمانشاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهرام صادقی با بیان اینکه هم‌اکنون برای ارزیابی منازل آسیب‌دیده به کرمانشاه سفر کرده‌ایم، افزود: در حال حاضر بسیج سازندگی اسکان موقت و دائم در 31 روستای کرمانشاه را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه 3 گروه جهادی برای ارزیابی میزان خسارت وارده به روستاهای کرمانشاه اعزام شده‌، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود 15 گروه جهادی برای بازسازی و ساخت مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه در پی زلزله هفته گذشته اعزام شوند.

صادقی از آغاز فرآیند ساخت‌وساز در مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار کرد: 8 دستگاه ماشین‌آلات شامل لودر، بیل مکانیکی و ... از قرارگاه بسیج سازندگی استان همدان در مناطق زلزله‌زده در حال آواربرداری است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی ظرفیت لازم برای بازسازی و ساخت 200 واحد روستایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را دارد، تصریح کرد: با هماهنگی بنیاد مسکن چادر و امکانات اولیه به مردم این مناطق ارائه شده است و در حال ارزیابی مناطق برای واگذاری کانکس‌ها هستیم.

صادقی درباره ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی بسیج سازندگی به مناطق زلزله‌زده گفت: تاکنون بیش از 50 کامیون انواع مواد ضروری به مناطق زلزله‌زده ارسال شده و مبالغ زیادی نیز جمع‌آوری شده که برای بازسازی و ساخت منازل آنها صرف خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار