امام جمعه دیر:

پیروزی بر داعش دستاوردی ملی است

امام جمعه دیر گفت:پیروزی جبهه مقاومت بر داعش پوزه دولت‌های قبل و کنونی آمریکا، وابستگان آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک مالید.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۰۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت الاسلام  سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: غیبت امام زمان(عج) به معنای انزوا نیست بلکه ایشان جامعه را رهبری  و هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه زمین از حجت خدا خالی نمی شود، افزود: همانگونه که حضرت عیسی(ع) در گهواره و حضرت یحیی(ع) در سنین کودکی به مقام نبوت رسیدند بنابراین  حضرت مهدی(عج) نیز می تواند در سنین کودکی به مقام امامت نائل آید.

امام جمعه دیر بیان کرد: متأسفانه امروزه شناخت جوانان ما از ائمه اطهار در مقابل شناختی که از ورزشکاران و بازیگران خارجی و داخلی دارند بسیار کمتر است که نباید اینگونه باشد.

حسینی با تبریک هفته بسیج گفت: امروز ایران اسلامی دارای جوانانی مؤمن و بسیجی است که دوران انقلاب و امام و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند اما در سوریه و عراق این گونه حماسه آفرینی می کنند که این از معجزات انقلاب است.

وی ادامه داد: نیروی مقاومت بسیج باید افراد و نیروهای متراکم بسیجی مستعد در سراسر کشور را سازماندهی وهم افزایی کند تا در راستای تولید و سازندگی و پیشرفت کشور سهیم باشند.

خطیب جمعه دیر با تبریک  پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش افزود: این پیروزی دستاوردی ملی است که از الطاف خداوندی و تصمیم هوشمندانه و صحیح نظام  جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم ور رویکرد داهیانه و راهبردی مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی و مجهادت رزمندگان مسلمان و نیروهای مسلح و مردمی سه کشور ایران، عراق و سوریه  و حمایت های دولت ها و مسوولان این سه کشور از جبهه مقاومت و نقش بی بدیل سرباز ولایت سردار قاسم سلیمانی بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور نیروهای مسلح و مدافعان حرم از ایران در کشورهای سوریه و عراق به درخواست دولت این کشور ها و در راستای دفاع از منافع ملی و امنیت منطقه با حضور نیروهای مستشاری بوده است.

حسینی با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت بر داعش پوزه دولت‌های قبل و کنونی آمریکا و وابستگان آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک مالید، عنوان کرد: اگر چه حاکمیت و سلطه داعش بر منطقه از بین رفته است اما تفکر داعشی و افراد آنان همچنان وجود دارند و باید هوشیار باشیم.

وی درباره زلزله در غرب کشور و کرمانشاه اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری و دیدار چهره به چهره ایشان با زلزله زدگان مرهمی بر زخم های آنها بود.

انتهای خبر./

ارسال نظرات