خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
بیانیه پایانی همایش دوچرخه سواری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام )استان اصفهان

بسیج از مردم و برای مردم است

به مناسبت هفته بسیج همایش دوچرخه سواری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام )استان اصفهان برگزار و در پایان همایش بیانیه ای قرائت گردید.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۱۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در پایان همایش دوچرخه سواری بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام ) اصفهان بیانیه ای به شرح زیر قرائت گردید :

مقام معظم رهبری امام خامنه ای : بسیج به حق مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی است . بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است و فرهنگ عبارت است از : پیشرو بودن در همه عرصه ها .

به حول و قوه الهی و با رهنمون گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش که می فرمایند : ورزش همگانی برای همه لازم است ، در راستای فرهنگ سازی ورزش عمومی در جامعه و به مناسبت هفته بسیج ، ناحیه امام صادق (ع) اقدام به راه اندازی همایش بزرگ دوچرخه سواری بسیجیان نموده ، لذا در پایان این همایش به موارد زیر تاکید گردید.

  • بسیج از مردم و برای مردم است و برای سلامت روح و جسم همه آحاد مردم اهمیت قائل بوده و خواهد بود و در جهت نهادینه کردن ورزش در سطح شهر فعالیت می نماید.
  • ما بسیجیان شهر اصفهان از همه مسئولین در سطوح مختلف درخواست می نماییم امکانات لازم را جهت نهادینه شدن ورزش همگانی در فضای سالم فراهم نمایند.
  • سلامت جامعه و افراد جامعه از مهمترین مسائل کشور است و بسیج نسبت به این امر توجه ویژه دارد ، در این راستا بسیجیان به تلاش های خود در سطح جامعه ادامه خواهند داد.
  • ورزش از مهمترین عوامل سلامت جامعه است بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ، ورزش برای همه یک فریضه عمومی است ، لذا گسترش ورزش عمومی و همگانی از مهمترین ماموریت های پایگاه های بسیج در شهر اصفهان است.
  • بسیج در همه عرصه هایی که انقلاب و نظام اسلامی بدان احتیاج دارد، حاضر و برای کمال و خوشبختی کشور جان فشانی می نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار