فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک مطرح کرد

اجرای طرح «کرامت» در 5 نقطه از شهر اراک با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: طرح «کرامت» در 5 نقطه از شهر اراک با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به همت قرارگاه جواالائمه(ع) اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۲۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک صبح روز چهارشنبه در همایش «سلامت اجتماعی، بهزیستی و بسیج» با اشاره به حضور حماسی بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم در هر گروه و قشری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و توانستند با اتکا به نیروی ایمان در مقابل دشمن پیروزی را کسب کنند.

وی افزود: امروز هم پس از پایان دوران دفاع مقدس و آغاز جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی این مردم هستند که در قالب بسیج به مقابله با توطئه دشمن در این جبهه ایستاده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم بنیان خانواده‌ها به ویژه ماردان و زنان را نشانه رفته است چراکه به این حقیقت پی برده‌اند که زنان نقش کلیدی در تربیت نسل‌های انقلاب و رشد و تعالی جامعه اسلامی دارند.

پاسدار رضایی با اشاره به ورود بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: در عرصه جنگ نرم و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام به اجرای طرح «کرامت 1 و 2» در مناطق حاشیه‌نشین با کمک قرارگاه جوادالائمه کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت 2 در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان اراک گفت: این طرح در 5 محله آسیب‌پذیر اجرایی می‌شود و برای اجریا موفقی این طرح یکی از مهم‌ترین معیارها برای سنجش فعالیت پایگاه مقاومت بسیج شهرستان، نسبت میزان کاهش آسیب‌های اجتماعی در نتیجه عملکرد بسیج در آن محله است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی بسیج در حوزه مناطق آسیب‌پذیر، افراد آسیب‌زا و آسیب‌پذیر، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تربیت و توجیه مجریان مسئول اجرای طرح، جلسات هم‌اندیشی با مسئولان و نشست‌های چهره به چهره در حال انجام است.

پاسدار رضایی تصریح کرد: اجرای طرح «گشت محله‌محور» برای امنیت پایدار و کمک به نظم و امنیت هم آغاز شده و تنها هدف از اجرای آن امنیت محله است و بسیجیان حاضر در این طرح قصد ورود به حریم خصوصی افراد را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات