خبرهای داغ:
سردار حبیب اله کرمی:

شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

در چهارمین روز از هفته بسیج، نشست روشنگری شهر معلم کلایه باحضور بسیجیان، مردم، خانواده های شهدا، فرمانده حوزه بسیج معلم کلایه مسوولین ادارات، شورای شهر و بخشدار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۸۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار حبیب کریمی معاون حفظ و آثار سپاه استان البرز در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: پیش بینی سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سیلمانی درباره نابودی داعش تا دو ماه آینده با توجه به آزادی تقریبی تمام شهرهای عراق به حقیقت پیوست و پرونده این گروه تروریستی بسته شد.

وی خاطر نشان کرد: غالب کشورهای سوریه و عراق را این گروهک تروریستی داعش گرفته بودند و هیچ کس توان مقابله و جنگ با چنین جنایتکارانی نداشت و این تنها به واسطه حضور جوانان ایرانی و تبدیل کردن جوانان سوری و عراقی به مانند خود به وجود آمد که این قدرت نیز برگرفته از شهدا بوده است.

کریمی عنوان کرد: اقتدار کنونی کشور را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند، شهدا جان خود را در راه دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام نثار کردند.

این مسوول با اشاره به اینکه سرافرازی و پیروزی در جنگ هشت ساله را مدیون رزمندگانی هستیم که جانشان را تقدیم اسلام و نظام و انقلاب کردند، تصریح کرد: رهروان راستین شهدا باشیم و راهشان را با تمام توان ادامه دهیم، شهدا زنده اند و گمان نکنید مرده اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند و شهدا نزد خداوند متعال مقام و منزلت رفیع دارند.

معاون حفظ و آثار سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: شهادت، قدم نهادن در مسیر الی الله است و جوانان این مرز و بوم راه انبیاء و ائمه اطهار (علیه الاسلام) را با شرکت در جبهه های حق علیه باطل انتخاب کردند که با جان گذشتگی ثابت کردند عقیده و باوری که با ارزش های اسلام و انقلاب گره خورده باشد، ارزشمندتر از جان انسان هاست.

کریمی با بیان اینکه امثال شهید حججی با حضور در همین مجالس شهدا پرواز کردن را آموختند، گفت: آیا امروز فضای جامعه و خانواده های ما همانند شهدا است هر فردی همانند شهدا رفتار کرده و عمل کند عاقبت بخیر می شود در غیر این صورت روی سعادت را نمی بیند.

وی در خاتمه گفت: باید بسیار دقت کنیم زیرا شهدا از همه ما انتظاراتی همانند توجه و دقت در عبادت ، ولایت پذیری مطلق و دشمن شناسی دارند.

1001/پ30/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها