خبرهای داغ:
با تجلیل از برترین‌های علمی بسیج؛

جشنواره جهادگران علم و فناوری در همدان برگزار شد

جشنواره جهادگران علم و فناوری با عنوان «بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم» با تجلیل از برترین‌های علمی بسیج در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۰۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

جشنواره جهادگران علم و فناوری در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سومین روز از هفته بسیج جشنواره جهادگران علم و فناوری با عنوان «بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم» با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین(ع)، رئیس پارک علم و فناوری،  مسئول و اعضای خانه نخبگان استان همدان و نخبگان علمی بسیجی در سالن شهید ایزدی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

این جشنواره به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین(ع) با هدف الگوسازی در بین آحاد مختلف جامعه، شناسایی نخبگان علمی بسیجی، توسعه فرهنگ تحقیق، پژوهش و فناوری، کمک به تجاری‌سازی طرح‌ها نوآورانه، کمک به کارآفرین در کشور و ایجاد شور و نشاط علمی در بین جوانان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ولی ابراهیمی مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان با اشاره به رویکرد علمی پژوهشی ایجاد شده در سپاه و اقشار بسیج به بیان اهداف برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری پرداخت.

در ادامه دکتر هادیان مسئول خانه نخبگان استان همدان با تبیین رسالت وجودی خانه نخبگان به تشریح عملکرد یک ساله این مجموعه در استان همدان اشاره کرد.

پس از تاکید مجید زکزاکی رئیس پارک علم و فناوری استان همدان بر گفتمان‌سازی علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان درجامعه از برترین‌های علمی بسیج تجلیل به عمل آمد.

اجرای گروه سروه منتظران مهدی، اجرای کلیپ و توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر محورهای این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات