خبرهای داغ:
امام جمعه بهار شاخص‌ترین ویژگی بسیجیان را تبعیت محض از ولایت فقیه دانست و گفت: این ویژگی بارز در بسیجیان توانسته که بسیج را نسبت به دیگر نهادها متمایز کند.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۲۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

تبعیت محض از ولایت فقیه شاخص‌ترین ویژگی بسیجیانبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در نشست صمیمی با بسیجیان شهرستان بهار به‌مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، مرز جنگ با دشمن مشخص بود اما امروز بحث جنگ نرم است و مرز و خط مقدم آن مشخص نیست و تشخیص دوست و دشمن نیاز به بصیرت دارد.

وی وجود بسیج را هراسی در دل دشمنان اسلام و انقلاب خواند و گفت: تفکرات بسیجیان در زمینه‌های مختلف مشت محکمی است که از انقلاب و کشور اسلامی دفاع شود.

امام جمعه بهار شاخص‌ترین ویژگی بسیجیان را تبعیت محض از ولایت فقیه دانست و افزود: این ویژگی بارز در بسیجیان توانسته که بسیج را نسبت به دیگر نهادها متمایز کند.

وی اظهار داشت: بسیج با تلاش، پشتکار و همت خود در این دوران‌ها توانسته با صداقت امتحان خود را در دفاع از انقلاب پس دهد.

حاتم نیا به وجود نیروهای مخلص و پای کار بسیجی شهرستان اشاره کرد و گفت: امروز بسیج با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، حراست و حفاظت از کشور را به عهده دارد و در همه زمینه‌ها پای کار بوده و هست.

وی افزود: امروزه نیز با وجود جنگ نرم، در راستای عمق‌بخشی به مسائل فرهنگی در این زمینه‌ها گام مؤثری را برداشته است.

امام جمعه بهار گفت: بسیج متعلق به گروه خاصی نیست بلکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در بخش‌های مختلف حضور دارد.

وی ابراز داشت: شهادت‌طلبی، بردباری، شجاعت، دلاوری، ساده‌زیستی، تقوی، فروتنی، ایثار، غیرت‌دینی، نیک‌خلقی و نشاط از ویژگی‌های اصلی بسیج است.

حاتم نیا با بیان اینکه بسیج از معجزات فکری و بی‌بدیل امام راحل است، افزود: شکل‌گیری این نهاد مقدس از یک دل و ذهن الهام یافته سرچشمه گرفته است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات