خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین:

همدلی با زلزله‌زدگان مفهوم کاملی از رویکرد بسیج است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین گفت: نماد بسیج همان نمادی است که بر دوش رهبر معظم انقلاب می‌باشد که از ایشان راجب چفیه‌ای که همیشه بر دوششان می‌باشد سوال شد و ایشان در جواب آن را نشانه‌ای برای ادامه مبارزه دانستند و فرمودند که نبرد همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۴۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) در نشست خبری ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج که در سالن جلسات شهید آوینی قزوین برگزار شده بود ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته بسیج و همچنین عرض تسلیت و تاسف درخصوص زلزله کرمانشاه اظهار کرد: فاجعه غرب کشور و مشکلات کرمانشاه بار دیگر نشانگر همت، اتحاد و همدلی مردم ایران با هموطنانشان است و تداخل این همیاری مردم با هفته بسیج مصداق بارزی از تعاریف کلمه بسیج می‌باشد.
این مسئول تبیین کرد: مفهوم بسیج شامل دو دسته‌بندی می‌شود که در ابتدا می‌توان گفت بسیج همان نمادی است که بر دوش رهبر معظم انقلاب می‌باشد که از ایشان راجب چفیه‌ای که همیشه بر دوششان می‌باشد سوال شد و ایشان در جواب آن را نشانه‌ای برای ادامه مبارزه دانستند و فرمودند که نبرد همچنان ادامه دارد.
مهدی جو در ادامه پیرامون بُعد دوم مفهوم بسیج تصریح کرد: انسان موجودی اجتماعی بوده و در زندگی اجتماعی استعدادها و نیازمندی‌هایی دارد که بی‌شک هیچ انسانی نمی‌تواند به تنهایی استعدادهایش را شکوفا و نیازهایش را برطرف کند.
وی در بخش پایانی افزود: آنگاه که در زندگی اجتماعی پزشکی به سراغ مریض برود و یا رئیسی برای حل مشکل به سمت مرئوس برود می‌توان به معنای واقعی از کلمه بسیج استفاده نمود و این مسائل را مصداق بارز رویکرد و روحیه بسیجی دانست.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها