خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین:

بازسازی گلزارهای شهدا پیگیری مستمری می‌خواهد

مدیر کل بنیاد شهید قزوین گفت: علی‌رغم قوانین مصوب و اهتمام ویژه‌ای که دولت نسبت به بازسازی قبور شهدا دارد، باید پیگیری مستمر مصوبات این بازسازی در دستور کار بنیاد باشد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۰۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونان بنیاد استان، گفت: بازسازی گلزارهای شهدا در سراسر استان قزوین از مطالبات اصلی و جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌باشد که با برنامه‌ریزی لازم می‌بایستی این مطالبات تحقق پیدا کند.
وی افزود: علی‌رغم قوانین مصوب و اهتمام ویژه‌ای که دولت نسبت به بازسازی قبور شهدا دارد، باید پیگیری مستمر مصوبات این بازسازی در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اگر قرار است گلزارهای شهدا امامزادگان عشق باشد، باید بستر امکاناتش هم فراهم شود که تحقق این مهم، مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط را می‌طلبد.
این مسئول با بیان اینکه مطالعه‌ی وصایای شهدا اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: مردم با خواندن وصیت‌نامه‌های شهیدان متوجه می‌شوند که آنها در آستانه‌ی شهادت از نظر روحی و فکری دگرگون و محبوب خدا شدند و تلاش می‌کنند که سیره خودشان را همانند آنها کنند.
وی افزود: از آنجایی که خداوند توفیق داده که ما در خدمت فرهنگ ایثار و شهادت باشیم باید برای تحقق این مهم در عمل ثابت قدم بوده و در ارایه‌ی خدمات به بازماندگان شهدا و ایثارگران کوتاهی نکنیم.
حقایق‌پور به شهادت جانسوز امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: برخلاف آنچه گفته می‌شود این امام بزرگوار غریب است ولی با وجود شیعیان و علاقمندان در ایران اسلامی و سیر عاشقان که همواره به گرد مرقد مطهر امام هشتم می‌گردند، نه تنها ایشان غریب نیستند بلکه نسبت به سایر ائمه اطهار(ع) که در اقصی نقاط جهان مدفون می‌باشند از جایگاه با عظمت‌تری برخوردارست.
گفتنی است: در این جلسه مسایل و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم اتخاذ گردید
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها