خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین:

دشمن‌شناسی از شاخصه‌های اصلی انقلابی‌گری است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: دشمن شناسی، داشتن تقوای سیاسی و پایبند بودن به ارزش‌های انقلاب اسلامی از مشخصه‌‎های اصلی انقلابی گری است که باید همواره در دستور کار انقلابیون باشد.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۸۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
سرگرد مهدی صادق‌پور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت انقلابی بودن و انقلابی ماندن اظهار کرد: افراد در جامعه به دو دسته انقلابی و غیرانقلابی قابل تقسیم‌اند و تقسیم افراد به دو جناح راست و چپ بی‌معنی است.
وی با اشاره به دیدار چندی پیش رهبر معظم انقلاب با بسیجیان در خصوص موضوع انقلابی گری داشتند، مطرح کرد: دشمن شناسی از اصلی‌ترین نیاز‌های جامعه اسلامی و از شاخصه‌های اصلی انقلابی گری است.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین ایستادگی در برابر دشمن را جهاد کبیر عنوان کرد و افزود: عدم تبعیت از دشمن از آموزه‌های اصلی ما بوده و می‌بایست تا پای جان در برابر دشمنان خود و نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کرد.
این مسئول تبیین کرد: داشتن تقوای سیاسی یکی دیگر از شاخصه‌های انقلابی گری است که باید همواره بدان توجه ویژه‌ای داشت.
صادق پور در ادامه ضمن اشاره به اهمیت پایبندی به ارزش‌های انقلاب، تشریح کرد: افراد زیادی در همان روز‌های آغازین انقلاب از انقلاب زاویه گرفته و در همان ابتدا از قطار انقلاب پیاده شدند، لذا باید توجه داشت که تنها ذصرف انقلابی بودن کافی نبوده و باید در ادامه راه نیز هم‌چنان انقلابی ماند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین در بحش پایانی این گفت و گو بار دیگر خاطرنشان کرد: دشمن شناسی، داشتن تقوای سیاسی و پایبند بودن به ارزش‌های انقلاب اسلامی از مشخصه‌‎های اصلی انقلابی گری است که باید همواره در دستور کار انقلابیون باشد.
۱۰۰۵/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها