فرمانده انتظامی شهرستان شازند:

سرباز وظیفه در عملیات مبارزه با قاچاق کالا در شازند به شهادت رسید

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شهادت یک سرباز وظیفه صبح روز چهارشنبه در عملیات مبارزه با قاچاقچیان کالا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۶۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شهادت سرباز وظیفه «امین سربندی» در حین عملیات مبارزه با قاچاق كالا خبر داد و گفت: در حدود ساعت ۵ صبح امروز دو دستگاه خودرو با بی‌توجهی به پیام ایست پلیس، از منطقه متواری می‌شوند که با ارسال این گزارش توسط یکی از یگان‌های انتظامی به مركز فرماندهی و كنترل شهرستان شازند بلافاصله موضوع به تمامی تیم‌های گشت انتظامی اعلام می‌شود.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای توقیف این خودروها آغاز شد و تیم گشت انتظامی كلانتری ۱۲ شهرستان شازند  نیز با قرار دادن تمام علایم ایست و بازرسی و تجهیزات لازم در یكی از محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند تصریح كرد: در همان لحظات ابتدایی استقرار این تیم گشت انتظامی، یكی از خودروها كه تحت تعقیب پلیس قرار داشت با سرعت بالایی به سرباز وظیفه "امین سربندی" برخورد می‌كند و متاسفانه سرباز وظیفه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

سرهنگ جنتی خاطرنشان كرد: با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس هر دو  دستگاه خودرو كه حامل كالای قاچاق بودند، شناسایی و متوقف شدند و یكی از سرنشینان خودروها دستگیر شد و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات