مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

لزوم ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: کتاب و کتابخوانی پایه فرهنگ جامعه است و شاخص توسعه فرهنگ مطالعه است و رشد و پیشرفت هر جامعه در گرو مطالعه است.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۱۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع نیروهای وظیفه و پاسدار این ناحیه بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد و گفت: تاکید 816 بار قرآن بر علم و کتابت، نشانگر اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه اسلامی بوده و ترویج این فرهنگ باید در سرلوحه برنامه‌های مسئولان امر قرار گیرد.

وی افزود: در قرآن کریم 258 بار بر مساله کتابت و 558 بار بر مساله علم تاکید شده که این تاکیدها ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه را نشان می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: خانواده، معلمان و کودکان از مهمترین جمعیت هدف برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه هستند.

حجت‌الاسلام عبدی بر استخراج و نشر آثار شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: استخراج و نشر آثار شهدای انقلاب اسلامی به منظور اعتلای فرهنگ این نهضت انقلابی و اسلامی از ضرورت‌های جامعه است.

وی افزود: با افزایش زیرساخت‌های کتابخوانی و توجه به انتشار کتاب‌های متعدد می‌توان سرانه کتابخوانی در جامعه را افزایش داد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ارتقای مطالعه در کشور باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: کتاب و کتابخوانی پایه فرهنگ جامعه است و شاخص توسعه فرهنگ مطالعه است و رشد و پیشرفت هر جامعه در گرو مطالعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات