محمد سلحشور
با حضور امام جمعه شهر پرند صورت گرفت
کلاس اخلاق با حضور حجت الاسلام والمسلمین پاشاکی در ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۹۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

به گزارش معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم: ایمان در قرآن جایگاهی ویژه دارد؛ به گونه‎ای كه پیام وحی، آن را محور همه‌ی ارزش‎ها ساخته است، و می‎گوید: «قسم به عصر، همه انسان‎ها اهل زیان‎اند مگر اهل ایمان». این ایمان است كه آدمی را لایق خطاب و مواجهه با پروردگار عالمیان كرده است؛ چنانكه در قرآن كریم بارها می‎خوانیم: "یا أیُها الّذین آمنوُا".
بر همین اساس، کلاس اخلاق با موضوع " ایمان" و با حضور حجت الاسلام والمسلمین پاشاکی "امام جمعه شهر پرند" در جمع پایوران و سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم برگزار شد.
ایشان در ابتدای کلاس به فضیلت و عظمت بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ اشاره کردند و گفتند: بسم الله الرحمن الرحیم 114 بار در قرآن کریم آمده است و هر کاری که بدون بسم الله الرحمن الرحیم شروع شود، عاقبت ندارد و در آیه ای از قرآن کریم آمده است:" ای مسلمانان خدا را بسیار یاد کنید". در ادامه فرمودند: اهل شیعه بسم الله الرحمن الرحیم را جز آیه قرآنی میدانند اما اهل سنت چنین اعتقادی ندارند.
ایشان در پایان صحبت ها گفتند: ایمان ده درجه دارد و در جائی از قرآن کریم آمده است: " ای کسانی که ایمان آورده اید، ایمان بیاورید" یعنی به درجه های بالاتری از ایمان دست پیدا کنید و در آیه ای دیگر از قرآن کریم گفته شده است:" ای کسانی که ایمان آورده اید، از خدا و رسولش جلوتر نزنید" یعنی در همه سیر مراحل زندگی از خدا، پیامبر و امامان اطاعت کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار