استاندار مرکزی مطرح کرد

سهم اندک استان مرکزی از اعتبارات ملی

استاندار مرکزی با اشاره به سهم کم اعتبارات استان مرکزی از محل اعتبارات ملی گفت: پیگیر هستیم که شاخص اعتبارات ملی استان مرکزی را در بودجه سال آینده افزایش دهیم.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۳۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی بودجه سال 97 استان مرکزی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی سال 97 نسبت به سال 96 بیش از 30 هزار میلیارد تومان کمتر است، گفت: در این روزها که در آستانه تدوین بودجه سال آینده کشور هستیم باید پروژه‌هایی که در اولویت هستند را شنایی کرده و برای تامین اعتبارات اجرایی شدن آنها اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: مجمع نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با اتحاد و همدلی برای جذب اعتبارات تلاش کنند؛ بر اساس هماهنگی های صورت گرفته روز سه‌شنبه 23 آبان ماه همراه با مجمع نمایندگان استان جلسه‌ای را با رئیس مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با هماهنگی‌هایی که با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم اعتبارات ملی لازم را برای پروژه‌های استانی جذب کنیم.

 آقازاده با اشاره به سهم کم اعتبارات استان مرکزی از محل اعتبارات ملی گفت: پیگیر هستیم که شاخص اعتبارات ملی استان مرکزی را در بودجه سال آینده افزایش دهیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: سالانه 40 هزار میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می‌شود که اگر پرداخت یارانه‌ها هدفمند شود، می‌توان بخشی از درآمدهای دولت را در خصوص پروژه‌های عمرانی افزایش داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات