خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

اربعین عملیات فرهنگی جهان اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا اذعان کرد: امروز در منطقه شاهد جریاناتی از سوی نظام سلطه با عنوان مثلث عبری، عربی ،غربی که متشکل از اسرائیل، کشورهای عربی همچون عربستان سعودی و کشورهای غربی می باشد در مقابل مثلث مقاومت که ضلع اصلی آن جمهوری اسلامی ایران است که با تکیه بر مکتب و فرهنگ عاشورا حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۷۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
حجت الاسلام امیری نژاد مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه بویین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص ایام اربعین حسینی اظهار کرد: درخصوص اربعین با توجه به سخن امام راحل (ره) که فرمودند: "راه قدس از کربلا می‌گذرد" و چشم انداز طولانی مدتی که ایشان نسبت به این جمله در نظر داشتند که در آن روز‌ها بعضی با خرده گیری این سخن امام را عجیب دانستند.
وی افزود: با تمام این‌ها هم اکنون با مدیریت صحیح، در خطرناک‌ترین قسمت جهان و با وجود تروریست، قریب به سی میلیون زائر از ۲۱ کشور جهان شرکت کرده‌اند که پیام و هشدار واضحی به دشمنان است.
امیری نژاد در ادامه تبیین کرد: به خرمشهر گفتیم و آمدیم، به کربلا گفتیم و می‌آییم و به بیت المقدس میگوییم خواهیم آمد و آن‌را از لوث وجود کفار پاک می‌کنیم.
وی تصریح کرد: اربعین عملیات فرهنگی جهان اسلام است که نشانگر عشق و ارادات مسلمین جهان به امام حسین (ع) بوده و به فرمود: ه پیامبر اکرم (ص) "حرارت عشق به حسین خاموش نشدنی است" این ارادات پایان ناپذیر است که همه با تمامی مشکلات و سختی‌ها پا در این مسیر نهاده و این حضور معنوی برای دشمن بسیار آزار دهنده است.
امیری نژاد با اشاره به حدیثی درخصوص مکتب سیدالشهدا و رسالت‌های حضرت زینب خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یکی از پرتو‌های عاشورا است که ماندگاری این نهضت از رسالت‌های حضرت زینب (س) بود که همین امر سبب تشکیل نظام اسلامی شد.
وی در بخش پایانی یادآور شد: امروز در منطقه شاهد جریاناتی از سوی نظام سلطه با عنوان مثلث عبری، عربی، غربی که متشکل از اسرائیل، کشور‌های عربی همچون عربستان سعودی و کشور‌های غربی می‌باشد در مقابل مثلث مقاومت که ضلع اصلی آن جمهوری اسلامی ایران است که با تکیه بر مکتب و فرهنگ عاشورا حرکت می‌کند.
وی همچنین گفت: چندی پیش تیم جاسوسی فرستاده شده از جانب دشمن در اظهارات خود گفته بود که در جمهوری اسلامی ایران سمبلی به نام امام حسین (ع) وجود دارد و از آن جهت که انقلاب اسلامی ادامه جریان عظیم عاشورایی کربلا است برای نابودی این جریان می‌بایست این سمبل‌ها را از آن‌ها گرفت که این نتیجه‌گیری‌ها مصداق بارز کلام امام خمینی (ره) است که محرم و صفر را مایه حیات بخشی به اسلام دانستند.
۱۰۰۶/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها