خبرهای داغ:
فرمانده ايستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشاني قزوين:

آتش سوزي منزل مسکوني در خيابان نواب قزوين مهار شد

فرمانده ايستگاه شماره 6 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان حريق منزل مسکوني در خيابان نواب قزوين اطفاء شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۲۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، رضا دادجو، فرمانده شيفت ايستگاه شماره 6 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 13 و 34 دقيقه روز دوشنبه 15 آبان ماه سال جاری از آتش سوزي يک باب منزل مسکوني واقع در خیابان نواب قزوین، کوچه شهید حیدری خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي اطفاء حريق از ايستگاه هاي نواب ، شهید بابایی و شهید مفتح در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند مقدار زیادی از وسایل منزل که به منظور تعمیرات ساختمانی به داخل حیاط منتقل شده بود طعمه حریق شده است.
دادجو با اشاره به رسیدن نیروهای آتش نشانی در کمتر از 2 دقیقه به محل حادثه مطرح کرد: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با قطع جريان برق و گاز نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده و با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني وارد منزل شده و با حداقل خسارت ممکن شعله هاي سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بيشتر جلوگيري کردند.
وی در خاتمه ابراز داشت: نیروهای عملیاتی پس از تخليه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ايمن سازي محل، نسبت به تحويل صحنه حادثه به مالک اقدام نموده و به ماموريت خود پايان دادند.
1001/ت30/ب

 

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، رضا دادجو، فرمانده شیفت ایستگاه شماره ۶ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱۳ و ۳۴ دقیقه روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه سال جاری از آتش سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان نواب قزوین، کوچه شهید حیدری خبر داده شد که بلافاصله نیرو‌های اطفاء حریق از ایستگاه‌های نواب، شهید بابایی و شهید مفتح در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند مقدار زیادی از وسایل منزل که به منظور تعمیرات ساختمانی به داخل حیاط منتقل شده بود طعمه حریق شده است.
دادجو با اشاره به رسیدن نیرو‌های آتش نشانی در کمتر از ۲ دقیقه به محل حادثه مطرح کرد: آتش نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل با قطع جریان برق و گاز نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کرده و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش نشانی وارد منزل شده و با حداقل خسارت ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کردند.
وی در خاتمه ابراز داشت: نیرو‌های عملیاتی پس از تخلیه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ایمن سازی محل، نسبت به تحویل صحنه حادثه به مالک اقدام نموده و به ماموریت خود پایان دادند.
۱۰۰۱/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها