مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دستان ناپاک آل‌سعود و وهابیت به خون مردم منطقه آلوده است/مکتب امام حسین(ع) پرچم عزت و سربلندی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ما امروز فتنه‌گران حامی اسرائیل در منطقه را شناخته‌ایم و آل‌سعود خبیث و وهابیت پلید را جزو فتنه‌گران می‌دانیم که دستشان به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه و مظلوم آلوده شده است.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۳۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع پاسداران و پایوران ناحیه مقاومت بسیج دلیجان اربعین را یادآور ایثار و از خودگذشتگی امام حسین(ع) و یاران باوفایش در راه اسلام و قرآن دانست و گفت: امروز پس از گذشت قریب به 1400 سال به یاد آن فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و حق طلبی‌ها میلیون‌ها مسلمان عاشق قدم در راه زیرات امام حسین(ع) می‌گذارند و مسر نجف تا کربلا را پیاده طی می‌کنند.

وی افزود: این همایش عظیم پیاده‌روی اربعین یادآور این موضوع است که حق و حقیقت همیشه زنده و جاوید است و باطل نابودشدنی است. ما هم هرساله به تأسی از حرکت امام حسین(ع) و به یاد آن بزرگوار، حماسه عاشورا و اربعین را گرامی می‌داریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: تا شعار «هیهات من‌الذله» زنده بماند. و امروز هم شعار ما در برابر زیاده‌خواهی‌های جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار همان شعار حسینی «هیهات من‌الذله» را سر می‌دهیم.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر اینکه ملت ایران ملتی بیدار و آگاه است، گفت: 40 سال است که در برابر جبهه کفر و استکبار ایستاده‌ است و امروز شاهد ذلت جبهه کفر و استکبار و آمریکا در عراق و سوریه هستیم.

وی افزود: با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم که در برابر آمریکا ایستادگی و مقاومت کنیم. در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی ایستاده‌ایم و می‌ایستیم؛ مقاومت امروز ما در جبهه حق، عزت و سربلندی را به همراه دارد و نوید پیروزی بر جبهه کفر را می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ما امروز شاهد نابودی داعش و گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه هستیم و می‌دانیم مصاف ما با جبهه استکبار و رویارویی با رژیم غاصب صهیونیسم است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به پیام پیاده‌روی اربعین گفت: امت اسلامی بدانند پیام همایش پیاده‌روی عظیم اربعین زیر بار ذلت نرفتن است این حرکت نویدبخش فتح و ظفر است. فتح و پیروزی جبهه حق نابودی اسرائیل غاصب است. پیروان امام حسین(ع) باید خود را برای به زانودرآوردن جبهه کفر آماده کنند.

وی افزود: امروز در مقابل رژیم غاصب صهیونیسم تنها ملت فلسطین و حزب‌الله نیستند ما امروز شاهدیم ملت عراق و سوریه نیز آماده‌‌اند‌ و با تشکیل بسیج امت اسلام در مقابل اسرائیل غاصب بایستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ما امروز فتنه‌گران حامی اسرائیل در منطقه را شناخته‌ایم و آل‌سعود خبیث و وهابیت پلید را جزو فتنه‌گران می‌دانیم که دستشان به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه و مظلوم منطقه از جمله یمن آلوده شده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خاطرنشان کرد: ما به یاری خدا و با الهام از قرآن و اهل بیت(ع) به ویژه با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) مصمم هستیم اسرائیل پلید و غاصب را نابود کنیم. به یاری خدا این راه را که راه امام حسین(ع) و راه عزت و سربلندی امت اسلام است ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/  

ارسال نظرات