فرمانده سپاه عجب شیر:

13آبان نقطه عطف انقلاب در استکبار ستیزی است

فرمانده سپاه عجب شیر در حاشیه راهپیمائی 13آبان از این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد و بیان کرد: راهپیمایی 13 آبان، نشانگر روحیه استکبار ستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۶۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

محمدرضا هنرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: استکبار جهانی از آغاز  انقلاب اسلامی، دشمنی خود را با ملت ایران و آرمان های آن اعلام کرد ولی همواره به خاطر حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف، در  توطئه هایش علیه نظام اسلامی با شکست مواجه شد.
وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب شکسته شدن قدرت پوشالی دشمنان نظام شد،  گفت: دشمن همواره از حضور مردم هراس دارد از این رو باید همیشه در صحنه باشیم و با تشخیص اولویت ها، گام در راه اعتلای نظام بگذاریم.
هنرور خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی 13آبان امسال ثابت کردند که با همان روحیه استکبار ستیزی سال های آغازین انقلاب اسلامی، در مسیر رسیدن به هدف قرار دارند.
وی تاکید کرد: ملت ایران با تاسی به امام حسین (ع) ذره ‌ای از آرمان ‌های ظلم ستیزی و استکباری ستیزی امام راحل فاصله نگرفته‌ اند و در این مسیر استوارند.
هنرور اضافه کرد: با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدت اساتید و دانش ‌آموزان، عرصه بر دشمنان تنگ شده و رفتارهای ناشیانه ترامپ نیز بهعلت در مسیر درست بودن ملت ایران است.
فرمانده سپاه عجب شیر اظهار کرد: دانش‌ آموزان باید با الگو قرار دادن شهید فهمیده، پرچم عزت ایران اسلامی را بر بلندترین قله‌ های جهان به اهتزاز در آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار