خبرهای داغ:
مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت:

توجه به نسل جوان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی

اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صداوسیمای مرکز قزوین برای نسل جوان برنامه های ویژه ای تهیه، تولید و پخش می کند.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۹۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گفته ی اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین با توجه به نیاز نسل جوان به برنامه های ویژه ی رسانه ای این مرکز در حوزه های سیما و صدا برنامه های اختصاصی متفاوتی را برای این نسل در نظر گرفته است.
وی افزود: سیمای مرکز قزوین در برنامه ی «تیک تاک» با رویکردی متمایز به مسائل حوزه ی جوانان می پردازد که مهمترین مسائل و نیازهای نسل جوان مثل ازدواج، اشتغال، ادامه تحصیل و نیازهای اجتماعی جوانان دراین برنامه مطرح می شود.
اکبری افزود: برنامه های رادیویی «پاتوق» و «مستقیم آینده» هم در حوزه های مختلف به نیازها و مسائل نسل جوان می پردازند که آموزش مهارت های زندگی، تعاملات سازنده در جامعه، توانمندسازی نسل جوان، پرورش استعدادهای برتر و ارتقای سطح دانش و بینش نسل جوان از جمله مهمترین مؤلفه ی مطرح شده در این برنامه هاست.
مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: برنامه ی «تیک تاک» به تهیه کنندگی اسد سرکانی روزهای سه شنبه ساعت 18 از سیمای مرکز قزوین پخش و روزهای پنجشنبه در همان ساعت بازپخش می شود.
وی اظهارداشت: برنامه ی رادیویی پاتوق به تهیه کنندگی احسان هنرمند نیا روزهای زوج از ساعت 16 از رادیو قزوین پخش می شود و برنامه ی «مستقیم آینده» هم به تهیه کنندگی خانم معصومه صادقی روزهای زوج از ساعت 6:30 بامداد پخش و 15:35 بازپخش می شود.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها