خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

13آبان روز استکبارستیری مردم انقلابی ایران است

فرمانده سپاه جلفا روز 13 آبان را روز استکبارستیزی ملت انقلابی ایران عنوان و بیان کرد: در این روز حساس، ملت انقلابی ایران با فریادها و مشت های گره کرده خود و با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و اسرائیل، باردیگر نفرت و انزجار خود را از جبهه استکبار اعلام می دارند و بر عزت و سربلندی ایران اسلامی تاکید می کنند.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۷۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه 13 آبان تجلی اراده ملتی بوده که هرگز از نثار جان و هستی خویش دریغ نورزید، افزود: ملت ایران اسلامی اقتدار و افتخار را به بهای خون هزاران شهید از جمله 36 هزار دانش آموز شهید و رنج هزاران ایثارگر و شکیبایی خانواده های آن ها به جان خرید و امروز مقتدرانه و با پشتوانه همت آن ها بر قله پر افتخار عزت و اقتدار ایستاده است.

وی گفت: مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر سیاست های استکباری و ما با خوی استکباری سران جنایتکار آن مشکل داریم و در برابر آن که مصداق بارز استکبار جهانی است کوتاه نمی آییم.

شریفی اظهار داشت: با ادامه رفتار زورگویانه دولتمردان امریکا در مواجهه با کشورهای مستقل، آزادیخواه، عدالت طلب و مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم ما همچنان امریکا را دشمن شماره یک خود و جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می دانند.

فرمانده سپاه جلفا در پایان یادآور شد: به لطف الهی نسل جوان امروز پایدارتر و آگاه تر در مسیر حفظ انقلاب و مبارزه با استکبار، حاضر در صحنه و آماده جانفشانی در راه اهداف مقدس دینی و انقلابی است.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار