رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی مطرح کرد

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۵۰ نقطه جمعیتی استان مرکزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امسال راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی در استان مرکزی در بیش از ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۰۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

حجت‌الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در خصوص برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال گفت: روز ۱۳ آبان مردم استان مرکزی همزمان با سراسر ملت ایران، راهپیمایی پر از خشم و انزجار خود از آمریکا و ترامپ را با حضور گسترده برگزار می‌کنند.

وی افزود: امسال مراسم ۱۳ آبان و راهپیمایی علیه استکبار جهانی در ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته یک تفاوت عمده‌ای خواهد داشت و آن هم اینکه در سنوات گذشته راهپیمایی این روز با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شد ولی امسال با توجه به اتفاقات اخیر و ادعاهای پوچ و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا، این راهپیمایی با مشارکت تمام اقشار مردم در جای جای استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: آئین سخنرانی و راهپیمایی گرامیداشت ۱۳ آبان در شهر اراک از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه از خیابان امام خمینی(ره) مقابل بازار تاریخی آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مقاومت جانانه مردم در مقابل استکبار جهانی است، گفت: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و با رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به کشوری عزتمند و بااقتدار در دنیا تبدیل‌شده است، و امسال نیز با توجه به یاوه گویی‌های ترامپ حضور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان آمریکا و ترامپ خواهد بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی الگوی بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه جهان قرار گرفته است و امسال هم ملت ایران در روز ۱۳ آبان بار دیگر کشورهای آزاده دنیا را متوجه خود کرده و نشان خواهد داد که با دست‌خالی و اتکاء به وعده الهی می‌توان در مقابل قدرت‌های زورگو ایستاد و به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات