خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

تحکیم روابط با عراق سنگری محکم در منطقه پرآشوب امروز است

نماینده ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: ارتباط بین دو کشور و تقویت آن کمکی بزرگ و سنگری محکم در منطقه پرآشوبی که دشمن ایجاد کرده است، خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۴۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

 

حجت‌الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص دیدار رهبر معظم انقلاب با حیدرالعبادی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با حیدرالعبادی نخست وزیر عراق بر تحکیم و گسترش روابط میان ایران و عراق تاکید کردند.
وی اضافه کرد: تحکیم و گسترش روابط با کشورهای همسایه جزو اولویت‌های سیاست‌های خارجه بوده و می‌بایست بدان توجه داشت.
این مسئول در ادامه به ارتباطات فرهنگی و مذهبی مشترک بین ایران و عراق اشاره کرد و گفت: به خاطر وجود مرزهای آبی و خاکی بسیار بین دو کشور و اهمیت هردو کشور در منطقه ارتباط و وحدت آن‌ها نیر بسیار حائز اهمیت بوده و ثمراتی را نیز با خود به همراه خواهد داشت.
نماینده ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تشریح کرد: تحکیم و گسترش روابط بین ایران و عراق سبب می‌شود که نیروهای فرامنطقه‌ای دیگر بهانه لازم را برای حضور در منطقه نداشته باشند.
حجت‌الاسلام معبودی ادامه داد: افزایش و گسترش روابط با کشورهای سبب می‌شود که خود ملت‌ها بتوانند امنیت منطقه را تامین و براساس منافع خود تصمیم بگیرند.
وی در بخش پایانی این گفت و گو استفاده و تبادلات بهتر از داشته‌های یکدیگر را یکی دیگر از ثمرات گسترش روابط ایران و عراق با یکدیگر عنوان کرد و افزود: ارتباط بین دو کشور و تقویت آن کمکی بزرگ و سنگری محکم در منطقه پرآشوبی که دشمن ایجاد کرده است، خواهد بود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها