خبرهای داغ:
طی سه روز تلاش بی وقفه صورت گرفت:

مهار آتش سوزی مراتع بخش طارم

سه گروه جهادی خود را جهت کمک به مهار آتش سوزی مراتع طارم به منطقه اعزام شدند که با کمک سایر نیروهای مدیریت بحران بخش طارم موفق به مهار آتش سوزی مراتع شدند.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۹۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: روز گذشته مراتع بخش طارم دچار آتش سوزی شده بود که این ناحیه سه گروه جهادی و تعدادی از پاسداران خود را جهت کمک به مهار آتش سوزی مراتع طارم به منطقه اعزام شدند که با کمک سایر نیروهای مدیریت بحران بخش طارم موفق به مهار آتش سوزی مراتع شدند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وسعت این آتش سوزی، بسیجیان و سایر نیروهای حاضر در صحنه زحمات زیادی را متحمل شدند.
صادق پور با اشاره به اهداف سپاه و بسیج در مدیریت بحران ها، تصریح کرد: خدمات رسانی به مردم و کمک به حل بحرانها از وظایف ذاتی بسیج و سپاه است و هر جا نظام به بسیجیان نیاز داشته باشد قطعا بدون درنگ در صحنه بین ای کمک رسانی حاضر خواهیم شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در خاتمه عنوان کرد: قطعا با توجه به هفته پدافند غیر عامل که در آن قرار داریم این حادثه نشان داد که هماهنگی و همکاری خوبی بین دستگاههای مدیریت بحران استان برای کمک و امداد رسانی وجود دارد ولی در خصوص تجهیز دستگاه به صورت تخصصی نیاز توجه ویژه می باشد.
4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها