خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان مطرح کرد

همایش اربعین حسینی یک همایش بین المللی و جهانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان اربعین حسینی را یک واقعه عظیم تاریخی دانست و گفت: همایش اربعین حسینی یک همایش بین المللی برای شیعیان و یک همایش جهانی است که در جهان نمونه ای مانند آن نیست.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۸۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

همایش اربعین حسینی یک همایش بین المللی و جهانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند ضمن قرائت روایتی از امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: مومن پنج علامت و نشانه دارد و مراد از مومن شیعه است.

وی افزود: از خصوصیات مومنین خواندن ۵۱ رکعت نماز روزانه (مجموع نماز روزانه و نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست گذاشتن ، پیشانی بر خاک نهادن و بین حمد و سوره نماز بسم الله الرحمن الرحیم را بلند ادا کردن است  .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اهمیت نماز صبح  گفت: یکی از مهمترین نمازهای یومیه که به آن تاکید فراوان شده است نماز صبح است .

وی تصریح کرد:  در قرآن بارها از نام قرآن یاد شده است که دوبار از آن به معنای نماز صبح است و نماز صبح تنها نمازی است که از آن در قرآن یاد شده است .

گنجعلی دومین ویژگی مومنین را زیارت اربعین دانست و گفت: در روایات بسیاری به زیارت اربعین اشاره شده است چرا که تمام گناهان ما تقدم و ما تاخر زیارت کنندگان در زیر قبه امام حسین (ع) بخشیده خواهد شد و حتی زیارت امام حسین (ع) به ما آبرو می‌دهد .

وی اربعین حسینی را یک واقعه عظیم تاریخی دانست و بیان داشت: همایش اربعین حسینی یک همایش بین المللی برای شیعیان و یک همایش جهانی است که در جهان نمونه ای مانند آن نیست .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: امام حسین(ع) شخصیتی است که در تمام مناسبت‌های مذهبی زیارت مخصوص دارد بنابراین حضرت حسین بن علی(ع) آبرو می‌بخشد و اگر توفیق زیارت حضوری در اربعین قسمت کسی نشد زیارت اربعین در این روز را قرائت کند .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات