خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین:

ایران، مقتدرانه پاسخ قلدرمآبی را می دهد

امام جمعه موقت قزوین گفت: اگر این خباثت ها، بی‌ادبی ها، بی‌فرهنگی ها و قلدرمآبی ها امروز کشف شده اند این یک نقصان بزرگ به دستگاه دولتی کشور ما است و اگر از قبل نیز می‌دانستند و در مقابل این توهین‌ها سکوت اختیار کرده بودند امری بدتر به شمار می‌آید‌.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۷۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

حجت‌الاسلام علی قابل، امام جمعه موقت شهرستان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بازخورد سخنرانی اقای روحانی نسبت به سخنان ترامپ اظهار کرد: دکتر روحانی مواضع مناسبی را نسبت به سخنان ترامپ از خود نشان دادند.
وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم که دکتر روحانی پیشتر این موضع گیری را اتخاذ کنند تا به دشمن میدانی برای ورود داده نشود.
امام جمعه موقت شهرستان قزوین با اشاره به عدم توجه به قلدرمآبی های رژیم صهیونیستی و امریکا تا به امروز تشریح کرد: اگر این خباثت ها، بی‌ادبی ها، بی‌فرهنگی ها و قلدرمآبی ها امروز کشف شده اند این یک نقصان بزرگ به دستگاه دولتی کشور ما است و اگر از قبل نیز می‌دانستند و در مقابل این توهین‌ها سکوت اختیار کرده بودند امری بدتر به شمار می‌آید‌.
قابل سخنرانی و رهنمودهای اخیر دکتر روحانی را فرصتی مناسب برای جبران خطاهای گذشته عنوان کرد و گفت: امروز فرصتی مناسب برای حفاظت از کشور است و باید همه افراد با هر سنی و از هر قشری در صحنه حضور داشته باشند.
وی تبیین کرد: همه افراد و اقشار باید برای حفظ وحدت کشور تلاش کنند چراکه انقلاب و سرزمین ما برایمان عزیز است و نباید اجازه دهیم که کسی ارزش‌های ما را زیرسوال ببرد.
امام جمعه موقت شهرستان قزوین ضمن اشاره به سخنان گستاخانه ترامپ تصریح کرد: ترامپ با انکار کردن نام خلیج فارس می خواهد بار دیگر سبب تشدید درد یک زخم کهنه شده و خود را حامی عربستان نشان دهد در حالی که حتی در مکاتبات ال‌سعود هم رسمیت خلیج فارس بیان شده است.
قابل ادامه داد: در حقیقت هدف ترامپ از ایراد این سخنان توهین به ملت ایران و حمایت از عیادان کاخ‌نشین عربی است.
وی با اشاره به وجود دو نوع مخالف در کشور خاطرنشان کرد: عده‌ای از این مخالفان افرادی هستند که از ترس خود را فروخته و هنوز هم به تعریف و تمجید از دشمن می‌پردازند و عده‌ای دیگر افرادی هستند که نسبت به سیاست‌ها و ارمان های مخالف و یا انتقاد دارند.
امام جمعه موقت شهرستان قزوین در خاتمه متذکر شد: آن چه که امروز باید بدان توجه داشت حفظ وحدت ملی جامعه است و باید در هر شرایطی برای دفاع از کشور همه افراد دست در دست یکدیگر حرکت کنند.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها