خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان خبرداد:

اختصاص 500 میلیارد تومان برای حمایت از سپاه پاسداران

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از سپاه و قوانین ضد تحریمی بیش از 500 میلیارد تومان بودجه به سپاه اختصاص داده شد که با رای اکثریت نمایندگان و بدون مخالف تصویب شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۳۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهمن طاهرخانی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در دیدار باسردار شاهرخی ضمن تسلیت ایام اربعین و تبریک به مناسبت پیروزی های جبهه مقاومت گفت: مجلس شورای اسلامی ملت و دولت حامی تمام قد سپاه پاسداران بوده و در برابر هر تهدیدی در کنار این نیروی انقلابی خواهد ایستاد.
بهمن طاهرخانی افزود: سپاه پاسداران به عنوان نیروی مردمی و حافظ انقلاب در داخل و خارج کشور با جانفشانی از تمام دستاوردهای ملت دفاع و در تمام بحران ها و مشکلات در خط مقدم سربازی برای ملت و انقلاب قرار دارند.
وی با اشاره به حمایت قاطع نمایندگان از سپاه پاسداران و سپاه قدس گفت:در مجلس شورای اسلامی در کمیسیونی متشکل از 9 نفر از نمایندگان برای نوشتن قوانین ضد تحریمی برای حمایت از سپاه پاسداران  ساعت ها بحث شد و در این خصوص کمیسیون مربوطه اصلاحات خوبی صورت گرفت و برای تسهیل کارهای مربوط به امنیت در حوزه سپاه پاسداران بیش از 500 میلیارد تومان بودجه مصوب شد تا در اختیار این نهاد انقلابی قرار گیرد و تمام نمایندگان بدون یک رای مخالف حمایت خود را از این نهاد انقلابی  اعلام داشتند.
رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه افزود: امروز دومین جلسه هم فکری و دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) را داریم تا در خصوص تحولات منطقه، کردستان، سوریه و عراق بتوانیم در صحن علنی مجلس تصمیمات بهتر و سازنده تری را بگیریم.
طاهرخانی ضمن حمایت قاطع از عملکرد سپاه پاسداران افزود: همه مردم ایران سپاهی هستند و همه نمایندگان خود را یک سپاهی می دانند و هر چقدر استکبار فشار بیاورد اتحاد و انسجام ما بیشتر خواهد شد و گرایش و علاقه مردم به این نهاد انقلابی بیش از گذشته در سایه اتحاد و همدلی شکوفا شده است.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها