نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

آمریکا بار دیگر ثابت کرد که هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان ترامپ یک بار دیگر به جهانیان نشان داد که آمریکا غیرقابل اعتمادی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۰۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۸

سیدمحمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اظهارات ترامپ گفت: سخنان ترامپ یک بار دیگر به جهانیان نشان داد که آمریکا غیرقابل اعتمادی است.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا با موضع‌گیری‌های غلطی که از گذشته تا به امروز نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی نظام استکباری وجود داشته است و همیشه به‌دنبال آشوب و شیطنت در دنیا بوده، در لفاظی‌های خود علیه ایران اسلامی مطالبی ایراد کرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت آمریکا از ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد، گفت: طرح مطاالبی در راستای محدود کردن جمهوری اسلامی ایران و حمله به سپاه پاسداران به عنوان نهادی مردمی که مایه عزت کشور و حافظ اسلام و انقلاب حکایت از ترس و وحشت آمریکا از اقتدار و عزت سپاه در منطقه دارد.

حسینی ادامه داد: ملت ایران، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و تمام مسئولان و مقامات کشوری مواضع ضد آمریکایی خود را که از قبل اعلام کرده بودند بار دیگر تاکید و مثل همیشه پاسخ سیاست‌های آمریکا و هم پیمانانش را کوبنده دادند.

وی افزود: براساس بیانیه‌های صادر شده از سوی اتحادیه اروپا و دیگر کشور‌ها، در مورد برجام دولت آمریکا از ابتدا با روحیه کاسب‌گرانه به میدان آمده و این الفاظ و لفاظی‌ها همه در راستای این است که بتواند منافع خود و سایر کشور‌های هم پیمانش را در منطقه دنبال کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ملت بایستی با حفظ همدلی و وحدت و با حرکت در مسیر خط امام و رهبری برای رفع مشکلات کشور در حوزه اقتصاد گام بردارند و به جهانیان اعلام کنیم که آمریکا خود ناقض برجام، صلح و آسایش و دموکراسی در تمام دنیا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات