معاون اول رئیس جمهور در میانه:

امنیت مثال زدنی کشور در منطقه در سایه سپاه است

معاون اول رئیس جمهور در آیین افتتاح واحد تولید آهن اسفنجی میانه، با اشاره به سخنان شب گذشته ترامپ، گفت: همه حرف های ترامپ جز دروغ و تهمت و ... نیست و نمی تواند مردم را از نظام و سپاه جدا کند چراکه امنیت مثال زدنی کشور در منطقه در سایه سپاه است.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۰۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسحاق جهانگیری افزود: در 37 سال گذشته همیشه دولت امریکا هرجایی که توانسته علیه نظام اقدام کرده ولی دیده است که علیرغم مشکلات و تحریم هرگز پیوند مردم و رهبری و سپاه و ... ناگسستنی است.

وی با بیان اینکه سپاه در برهه های مختلف انقلاب اقدانات ارزشمندی داشته و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشه است، خاطرنشان کرد: سپاه توانیی سازندگی در عرصه های مختلف را داشته و آن را نشان داده است.

جهانگیری تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی آماده تعامل درست و منطقی با همه دولت هاست ولی هرگز بی اخلاقی و توهین به نظام و مردم و رهبری را برنمی تابد و آن را پاسخ خواهد داد.

امنیت مثال زدنی کشور در منطقه در سایه سپاه است

وی در بخش دیگر سخنان خود توجه به وضع معیشتی مردم و درآمد مردم را مهم ترین مساله دولت عنوان و بیان کرد: تلاش داریم با ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم زندگی شذافتمندانه ای داشته باشند ولی برخی علاقه مند به این موضوع نیستند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با کمک مردم و اجرای اقتصادمقاومتی می توانیم به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال بیشتر از این برسیم و اقتصادمقاومتی برای روزهای سخت نیست بلکه پیام آن این است که با تحقق آن هیچ نیرویی نمی تواند خدشه و آسیبی به اقتصاد برساند.

پیش از ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و وزیر صنعت و معدن و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری واحد تولید آهن اسفنجی میانه آغاز به کار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار