خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران قزوین:

همه برای اصلاح امور به میدان بیایند/دست از زندگی تقلیدی برداریم

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران قزوین اذعان کرد: رهبر عزیز ما از همان ابتدا پیش‌بینی کرده بودند که توافق‌نامه برجام هیچ سامانی نخواهد داشت و امروز این موضوع بر همگان ثابت شده در حالی یک استاد دانشگاه آمریکایی از پیش‌بینی ایشان به عنوان یک پیش‌بینی پیامبرگونه یاد می‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۷۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزویندر خصوص اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و تاثیر برجام در وضعیت معیشت مردم اظهار کرد: تصور این‌که تمام کار‌ها و موضوعات اقتصادی ما وابسته به برجام است یقینا تصور اشتباهی است.
وی با اشاره به سخن یکی از اساتید دانشگاه امریکا در خصوص مقام معظم رهبری تبیین کرد: رهبر عزیز ما از همان ابتدا پیش‌بینی کرده بودند که توافق‌نامه برجام هیچ سامانی نخواهد داشت و امروز این موضوع بر همگان ثابت شده و یک استاد دانشگاه آمریکایی از پیش‌بینی ایشان به عنوان یک پیش‌بینی پیامبرگونه یاد می‌کند.
این مسئول اقتصاد ایران را تنها وابسته به موضوع برجام ندانسته و تصریح کرد: اقتصاد و کار ما تنها وابسته به موضوع برجام نیست و ما باید همچون دوران پیس از برجام به روند زندگی خود ادامه دهیم.
مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قزوین ابراز داشت: توافق‌نامه برجام یک برنامه هسته‌ای بوده که دولت آغاز کرده و مرتبط کردن همه مسائل با آن کار صحیحی نیست.
کاظم‌لو تشریح کرد: آن چه که امروز در زمینه مسائل اقتصادی مهم است آن است که مسئولین و مردم هر کدام باید به وظایف خود عمل نموده و دست در دست یکدیگر در مسیر پیشرفت کشور حرکت کنند.
این مسئول متذکر شد: امروز در خریدها، نشست‌‎ها، گردهمایی‌ها و همایش‌ها اسم اقتصاد را زیاد می‌شنویم، ولی متاسفانه در عمل چیزی نمی‌بینیم لذا نمی‌توان انتظار داشت که گفته‌های ما در زمینه اقتصادی محقق شود.
وی مسئولین را شروع‌کننده روند توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه دانست و مطرح کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی در جامعه محقق خواهد شد که همه مسئولین در کارها، نشست‌ها و همایش‌ها و حتی زندگی فردیشان بدان معتقد باشند.
مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قزوین در ادامه به نقش مردم در توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم باید از زندگی تقلیدی دست برداشته و به زندگی ایرانی- اسلامی روی آورند و تنها در شعار حامی تحقق اقتصاد مقاومتی نباشند.
کاظم لو با اشاره به بیانات رهبری خاطرنشان کرد: همانطور که در بیانات رهبر معظم انقلاب نیز آمده است هرچند دولتمردان پیشگامان تحقق اقتصادی در جامعه هستند، ولی این وظیفه تنها بر عهده آن‌ها نبوده و مردم و به‌ویژه تولیدکنندگان نیز نقش به سزایی را در تحقق آن ایفا می‌کنند.
وی در بخش پایانی این گفت و گو یادآور شد: این که در زمینه اقتصاد مقاومتی تنها به بیان شعار‌های سیاسی بسنده کنیم یک خطر بزرگ است لذا می‌بایست نگاهی همه جانبه در این زمینه اتخاذ کرد و نسبت به کیفیت تولیدات داخلی حساس بود.
۱۰۰۵/ت ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها