خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس:

درمانگاه‌های تخصصی سیار در مناطق محروم فارس برپا می‌شوند

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس از برپایی درمانگاه‌های تخصصی سیار در مناطق محروم استان خبر می‌دهد که این امر به صورت ماهانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۰۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

فرخ بهارلویی  با اشاره به خدمات‌دهی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان فارس اظهار داشت: برپایی بیمارستان‌های صحرایی، درمانگاه‌های تخصصی سیار و اردوهای پزشکی از جمله خدماتی است که ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برپایی درمانگاه‌های تخصصی سیار گفت: این درمانگاه‌ها به صورت سیار و ماهیانه در نقاط مختلف استان فارس برپا می‌شود و انتخاب مکان برپایی متناسب با نیاز و درخواست اهالی آن منطقه است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس افزود: مناطق محروم چه برای برپایی بیمارستان و چه برپایی درمانگاه و اردوهای پزشکی در اولویت هستند و تمامی نقاط استان از شمال تا جنوب شامل این طرح می‌شوند.

بهارلویی با اشاره به برپایی بیمارستان‌های سیار بیان کرد: سالانه 2 بیمارستان صحرایی در نقاط محروم استان فارس برپا می‌شود که امسال نخستین بیمارستان در هفته دفاع مقدس و در مزایجان بوانات برپا شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی خدمات پزشکی و پیراپزشکی در این بیمارستان‌ها ارائه می‌شود، عنوان کرد: دومین بیمارستان در دهه فجر در استان فارس برپا می‌شود اما هنوز مکان بیمارستان انتخاب نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها