در صبحگاه نیروهای انتظامی مطرح شد

امنیت پایدار با مشارکت مردم محقق می شود

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امنیت پایدار با مشارکت مردم محقق خواهد شد
کد خبر: ۸۹۳۰۲۳۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری در مراسم صبحگاه نیرو‌های انتظامی که به مناسبت دومین روز از گرامی داشت هفته ناجا در ستاد فرماندهی استان در شهرستان زاهدان برگزار شد،ارتقا امنیت اجتماعی را هدف نیروی انتظامی عنوان  و افزود: پلیس با همکاری و مشارکت مردم در این راستا تلاش می‌کنند.
وی ضمن قدردانی از تعامل مردم با پلیس خاطر نشان کرد: ایجاد امنیت پایدار بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد.
فرمانده انتظامی استان امنیت را یکی از نیاز‌های اساسی جامعه بشری دانست و ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در نوک پیکان در کنار سایر نیرو‌های مسلح در تامین امنیت جامعه گام بر می‌دارد و این وظیفه مهم را به دوش می‌کشد.
وی بیان کرد: امنیت دو چهره عینی و ذهنی دارد به گونه‌ای که امروز حراست و حفاظت از ارزش ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروی انتظامی برای تمام شهروندان قابل مشاهده و اندازه گیری می‌باشد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
سردار قنبری با اشاره به کاهش چشمگیر جرایم و آسیب‌های اجتماعی با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی در این استان افزود: از همکاری خوب و صمیمانه مردم در ارتقاء نظم و امنیت در جامعه تشکر می‌کنیم.
گفتنی است پلیس در این هفته با انجام خدمات انتظامی مضاعف با مردم ارتباط تنگاتنگی برقرار و آن‌ها را در اجرای برنامه‌های متنوع هفته ناجا مشارکت خواهد داد تا با وظایف و ماموریت‌های نیروی انتظامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
سردار محمد قنبری اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان زاهدان، به دلیل حساسیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال حضور سارق یا سارقان متصور بود، یک سارق را شناسایی و حین سرقت در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار قنبری، با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۴۰ فقره قاپ زنی تلفن همراه با یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر اعتراف کرد، افزود: این سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی، تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار