مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

300 فقره مسکن برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد ساخته می‌شود

بوشهرـ مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با همکاری بنیاد مسکن و بر اساس یک تفاهم‌نامه، 300 فقره مسکن برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۸۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ احمد لطفی در نشست با مدیر و معاونین بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد مسکن و کمیته امداد به عنوان دو نهاد برخواسته از انقلاب اقدامات مناسبی در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده‌اند که در کاهش میزان محرومیت در سطح استان بوشهر تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: در سطح استان بوشهر طبق برنامه به دنبال حل مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد در سطح استان بوشهر هستیم که با توجه به این که یک هزار خانوار در روستاهای استان بوشهر مشکل مقاوم‌سازی و احداث مسکن مناسب دارند، سعی می‌شود با ایجاد تفاهم‌نامه‌هایی با سایر دستگاه‌ها و نهادها به دنبال حل این مشکل باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا بنیاد مسکن استان بوشهر موافقت کرد که تسهیلات وام ارزان قیمت برای ساخت 150 واحد مسکونی و تسهیلات بلاعوض برای 150 واحد مسکن دیگر در روستاهای استان بوشهر برای سال جاری به مددجویان نیازمند کمیته امداد استان بوشهر اختصاص دهد.

لطفی ادامه داد: هم اکنون زمینه اجرایی لازم برای دریافت تسهیلات وام مسکن از بنیاد مسکن در ادارات کمیته امداد شهرستانی انجام شده و منتظر ابلاغ‌های لازم از طرف بنیاد مسکن هستیم .

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: اخیرا صندوق قرض‌الحسته ولایت در کمیته امداد استان بوشهر شکل گرفته که از مردم و کارمندان دولت درخواست داریم با افتتاح یک حساب یک صدهزار تومانی این نهاد را در رسالت کمک به ایتام و مددجویان در زمینه حمایت از ایتام، تهیه جهیزیه و کمک دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوش این نهاد یاری کنند.

لطفی عنوان کرد: این صندوق به دنبال اخذ سودآوری نیست و قراری هم برای فعالیت‌های اقتصادی مالی ندارد بلکه صرفا برای تامین منابع در گردش برای رفع مشکلات مردم محروم تلاش می‌کند که تاکنون هفده سازمان و دستگاه اداری در استان بوشهر در این زمینه با کمیته امداد همکاری کرده‌اند./انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار