مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:

انقلاب اسلامی درس گرفته از انقلاب عاشوراست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد به همراه نیروهای تحت امر خود از بسیجیان مستقر در پایگاههای عملیانی سرکشی به عمل آورد.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۱۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژاد ضمن تسلیت ایام عزاداری سید وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) خدمت تمامی بسیجیان جان برکف ، بیان داشت : این معنویت که در چهره تک تک شما عزیزان در این ماه عزا وجود دارد واینکه خدمت در چنین پایگاهها را دراین شرایط سخت برخودتان توفیق و عنایت الهی می دانید باعث افتخار و عزت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد باید در دنیای امروز حواسمان خیلی جمع باشد و نباید لحظه ای بصیرت خود را ازدست بدهیم و این حالات معنوی را که دروجود ما ایجاد شده است حفظ کنیم و لحظه ای ازخداوند غافل نباشیم چرا که دشمنان درکمین هستند تا درصورت غفلت ما از آرمانهای بلند خود ، آن ضربه مهلک رابرما وارد سازند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد با یادآوری نعمت بزرگ ولایت فقیه ، تاکید کرد ما امروز چه شیعه و چه سنی باید یدواحد باشیم و هدفمان باید احیای سنت پیامبر(ص) باشیم همان سنتی که امام حسین (ع) بخاطر حفظ آن از جان خود وعزیزانش گذشت نباید اجازه داد در جامعه ای که در راس آن ولی فقیه وجود دارد دشمنان دین وقرآن مجال جولان داشته باشند که اگر اینگونه شد مطمئن باشید که یزید زمانه برکرسی قدرت خواهد نشست که در آن موقع باید فاتحه اسلام را خواند.

حجت الاسلام در ادامه خاطرنشان ساخت که انقلاب اسلامی ما درس گرفته از انقلاب عاشورای حسینی است چرا که ما راه و رسم مبارزه با طاغوتیان را از نهضت عاشورا آموختیم و اینکه انسان نباید زیربار ظلم و ستم برود و هرزمان نیاز شد در راه احیای اسلام و فرهنگ غنی آن باید آماده شهادت بود.

البته لازم به ذکراست که در پایان این صحبت و نشست صمیمانه ، مشکلات موجود توسط بسیجیان مطرح  و درادامه توسط برادر شکاری و یکی دیگر از بسیجیان پایگاه عملیاتی به مناسبت ماه محرم مداحی و نوحه سرایی انجام گرفت. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار