خبرهای داغ:
معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين؛

آموزش، رکن اصلی توسعه و پیشرفت منابع انسانی است

معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين گفت: برگزاری 20 دوره آموزشی تخصصی ویژه کارشناسان و مدیران با شرکت 930 نفر به مدت 267 ساعت و در مجموع 9975 نفر‌ساعت حاصل تلاش اداره آموزش و پژوهش شهرداری قزوین در شش ماهه نخست سال 1396 بوده است.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۸۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا خزائلي معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين اظهار کرد: امروزه نيروي انساني مهم‌ترین عامل مولد هر سازمانی است و با نگاهی به این موضوع می‌توان دریافت که منابع‌انساني کارآمد، باعث افزایش سرمایه، بهره‌برداری از منابع مختلف جامعه و ساخت و تولید روزافزون می‌گردد.
خزائلي ادامه داد: در راستای تحقق اهداف علمی و پژوهشی مجموعه مدیریت شهری و ضرورت برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی و بازآموزی مديران و کارشناسان کلیه واحد‌های شهرداری قزوین، مجموعه‌ای از دوره‌هاي آموزشي با همکاري دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و مرکز علمي کاربردي شهرداري قزوين به همت اداره آموزش و پژوهش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه برگزار شد.
معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين تصريح کرد: از مجموع دوره‌هاي آموزشي برنامه‌ريزي شده توسط اداره آموزش و پژوهش شهرداري قزوين، مدیریت و اجرای 20 دوره آموزشی تخصصی ویژه کارشناسان و مدیران با شرکت 930 نفر به مدت 267 ساعت و در مجموع 9975 نفر‌ساعت در شش ماهه نخست سال 1396 بوده است.
خزائلي با اشاره به آموزش بیش از 9 هزار و 900 نفرساعت از مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین در نیمه اول سال‌جاری خاطرنشان کرد: وجود نیروی‌انسانی متخصص در مجموعه مدیریت شهری علاوه بر سودمندی برای شهر موجب بهره‌وری بیشتر و جلوگیری از اتلاف منابع و دستیابی به نتیجه قابل قبول در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان می‌گردد.
اين مقام مسئول بيان کرد: کلاس‌های آموزشی تخلفات ساختمانی، کمیسیون ماده 100، طرح طبقه‌بندی مشاغل، قانون کار و تأمین‌اجتماعی، مهارت‌های هفت‌گانه رایانه (ICDL)، نرم افزار آماری (SPSS) و برگزاری آزمون غیر‌حضوری کارکنان شهرداری قزوین از جمله دوره‌هاي برنامه‌ريزي شده براي برگزاري مي‌باشد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها