خبرهای داغ:

همایش بانوان زینبی در بهار برگزار شد

همایش بانوان زینبی به مناسبت ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در حسینیه شهید ضرابی «پایگاه زینبیه» شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۵۰۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

همایش بانوان زینبی در بهار برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسبت ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی همایش بانوان زینبی در حسینیه شهید ضرابی «پایگاه زینبیه» شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار داشت: مصداق بزرگ امروز امر به معروف در جامعه، جهاد در راه خدا است.

حجت الاسلام محمد ولی دارابی با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر افزود: با احیای این فریضتین فساد و بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم در جامعه از بین می‌رود.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری عزاداری‌ها و هیئت‌های مذهبی در ایام محرم عنوان کرد: باید این مراسم‌ها ساده  برگزار شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به قمه‌زنی و با بیان اینکه این سنت نادرست در حال گسترش است، ابراز داشت: این کار وجهه شیعه را خراب کرده و از نفوذ دشمنان است.

در ادامه این مراسم نیز مداحی و ذکر مصیبت امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) توسط خلیلی، مداح اهل بیت(ع) آقای برگزار شد و زیارت عاشورا به صورت جمعی توسط خواهران قرائت شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار